کد خبر : 187250
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 17:40
-

باشگاه ذوب‌آهن شتر را گم کرده و دنبال افسار می‌گردد!

باشگاه ذوب‌آهن شتر را گم کرده و دنبال افسار می‌گردد!

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: باشگاه ذوب‌آهن یک کمیته فنی اعم از پیشکسوت‌ها تشکیل دهد و کار را به دست آن‌ها دهد و تحقیق کند کدام مربی به درد باشگاه می‌خورد و می‌تواند در این تیم حضور داشته باشد. حسین چرخابی در گفت‌وگو با ایسنا درباره چگونگی انتخاب سرمربی جدید برای ذوب‌آهن اظهار کرد: ما باید

باشگاه ذوب‌آهن شتر را گم کرده و دنبال افسار می‌گردد!

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: باشگاه ذوب‌آهن یک کمیته فنی اعم از پیشکسوت‌ها تشکیل دهد و کار را به دست آن‌ها دهد و تحقیق کند کدام مربی به درد باشگاه می‌خورد و می‌تواند در این تیم حضور داشته باشد.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با ایسنا درباره چگونگی انتخاب سرمربی جدید برای ذوب‌آهن اظهار کرد: ما باید قبول کنیم که فوتبال اروپا و باشگاه‌های اروپایی از ما قوی تر هستند. آن‌ها سخت افزارها و برنامه‌های خیلی خوب دارند اما در یکسری از برنامه‌ها می‌توانیم شبیه به آن‌ها و درست عمل کنیم. مثلا اگر در رئال مادرید بخواهند مربی‌شان را تغییر دهند، با ۵ نفر از مسئولان غیرفوتبالی هم فکری می‌کنند و تصمیم می‌گیرند؟

او ادامه داد: آن‌ها کمیته فنی دارند و آدم‌های بسیار قوی و فوتبال شناس این کمیته را تشکیل می‌دهند و یک به یک گزینه‌ها را بررسی می‌کنند و کسی که به درد باشگاه می‌خورد انتخاب می‌کنند. باید خودمان را قاضی قرار دهیم. باشگاه ذوب‌آهن در دو سه سال اخیر کارش فقط تغییر سرمربی و مدیرعامل بوده است. تعداد سرمربی‌ها از دست من در رفته و ابتدا آن را با به‌به و چه‌چه می‌آورند و بعد آن را کنار می‌گذارند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان این‌که اگر بارها اشتباه کردند پس خود آن افراد کنار بروند، گفت: وقتی یک تعداد می‌آید و پشت سر هم اشتباه می‌کنند، بایستی کار را به دست کسانی بدهند که می‌دانند چگونه عمل کنند. متاسفانه باشگاه ذوب‌آهن شتر را گم کرده و دنبال افسار می‌گردد. خطاب به مدیران باشگاه می‌گویم یک کمیته فنی اعم از پیشکسوت‌های ذوب‌آهن‌ تشکیل دهید و کار را به دست آن‌ها دهید و تحقیق کنید کدام مربی به درد باشگاه می‌خورد و می‌تواند در این تیم حضور داشته باشد.

او اضافه کرد: من دو سال پیش به حساب دلسوزی برای شهرم یک مربی را پیشنهاد کردم و گفتم این مربی خیلی خوب است و هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که او مربی ضعیفی است اما او را نیاوردند و گوش شنوایی نبود. باید کمیته فنی تشکیل دهند و توپ را در زمین آن‌ها بیندازند. کاری به شخص خاصی هم ندارم و کلی می‌گویم. کاری را انجام دهید که دنیا آن را انجام می‌دهد.

چرخابی درباره گزینه شدن مهدی رجب زاده برای نیمکت ذوب‌آهن گفت: ما نباید امسال رجب زاده را بسوزانیم چون او بازیکن خیلی خوب و باهوشی بود و می‌تواند مربی خوبی هم شود اما به نظر من رجب زاده باید از سطح‌های پایین ترشروع کند یا اینکه دستیار مربی‌های باتجربه شود و با آن‌ها کار کند. وقت برای امثال رجب‌ زاده‌ها زیاد است و آن طرف را هم در نظر بگیرید که اگر سرمربی شود و نتواند خوب نتیجه بگیرد، می‌سوزد.

او اضافه کرد: من اعتقاد دارم ذوب‌آهن باید یک مربی خیلی خوب بیاورد و این را کسانی مثل کمیته فنی تشخیص دهند که فوتبال را می‌بینند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح