کد خبر : 72769
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 21:08
-

برگزاری ۲ رویداد چاره جو در مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان

برگزاری ۲ رویداد چاره جو در مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان

ایسنا/گلستان مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان از برگزاری رویداد چاره جو در حوزه‌های گیاهان دارویی و صنایع‌دستی و گردشگری در استان خبرداد. مهدی خطیر نامنی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی استان در نظر دارد یک رویداد چاره جو را با رویکرد صنایع‌دستی و گردشگری با محوریت ایجاد گردشگری روستایی، ایجاد

برگزاری ۲ رویداد چاره جو در مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان

ایسنا/گلستان مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان از برگزاری رویداد چاره جو در حوزه‌های گیاهان دارویی و صنایع‌دستی و گردشگری در استان خبرداد.

مهدی خطیر نامنی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مرکز نوآوری و شتابدهی استان در نظر دارد یک رویداد چاره جو را با رویکرد صنایع‌دستی و گردشگری با محوریت ایجاد گردشگری روستایی، ایجاد گردشگری کشاورزی، زراعی، دامی و شیلاتی، ایجاد گردشگری سلامت، خوراک، دریایی، جنگلی بیابانی، ایجاد سامانه برای معرفی و فروش صنایع‌دستی استان، ایجاد سامانه‌های مجازی برای معرفی مناطق و خدمات گردشگری استان ایجاد سامانه برای معرفی و فروش صنایع‌دستی استان برگزار کند.

وی افزود: همچنین رویداد چاره جو دیگری با رویکرد گیاهان دارویی با محوریت تولید و توسعه بذرهای اصلاح شده گیاهان دارویی، ایجاد سامانه‌های مجازی برای عرضه و فروش محصولات مرتبط با گیاهان دارویی، طراحی و ساخت دستگاه‌های خانگی فرآوری گیاهان دارویی، ایجاد سامانه‌های مجازی برای ترویج، آموزش و مشاوره مرتبط با گیاهان دارویی برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان تصریح کرد: علاقه‌مندان و ایده پردازان برای شرکت در این رویداد چاره جو می‌توانند تا تاریخ ۲۹ تیرماه امسال در سامانه https://digiform.ir/manesh_jahad_daneshgahi_golestan ثبت‌نام کنند.

وی بیان کرد: این دو رویداد چاره جو طی روزهای ۱۰ و ۱۳ مردادماه برگزار خواهند شد.

خطیر نامنی گفت: چاره جو یک رویداد نوآوری جمعی است که به‌منظور کشف و حل معضلات و مسائل اساسی ملی و یا منطقه‌ای در صنایع، سازمان‌ها و مراکز تخصصی با حمایت کسب‌وکارها و سازمان‌های پیشرو طراحی شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح