کد خبر : 116273
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 15:18
-

بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندارد

بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندارد

ایسنا/همدان معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندارد و تمام دنیا عرصه تفکر بسیج و بسیجی است. به گزارش ایسنا، مهدی باب الحوائجی دوشنبه اول آذرماه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره بزرگمردان و زنان بسیجی که به همت بسیج جامعه پزشکی به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج

بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندارد

ایسنا/همدان معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندارد و تمام دنیا عرصه تفکر بسیج و بسیجی است.

به گزارش ایسنا، مهدی باب الحوائجی دوشنبه اول آذرماه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره بزرگمردان و زنان بسیجی که به همت بسیج جامعه پزشکی به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج و بسیجی یک تفکر و اندیشه است، تفکر و اندیشه یک آبشخور و ریشه نیاز دارد که هرچه ریشه اندیشه قوی‌تر و محکم‌تر باشد این اندیشه موثرتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی یک گفتمان است که ریشه در اعتقادات و آموزه‌های دینی ما دارد، اذعان کرد: این تفکر، ریشه در عاشورای حسینی دارد و بزرگ بسیجی جهان اسلام حسین بن علی(ع) و حضرت عباس (س) است.

باب الحوائجی ادامه داد: بسیج و بسیجی محدودیت مکانی ندارد و تمام دنیا عرصه تفکر بسیج و بسیجی است، یک بسیجی در زمان جنگ، در نبرد با دشمنان این مرز و خاک می‌جنگد و در روز دیگر در کسوت پزشک و در پشت میز طبابت می‌نشیند و روز دیگر در عرصه اجتماعی به عنوان نماینده مردم در بحث شهر و شهرسازی نقش ایفا می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بیان کرد: بسیجی زمان و مکان نمی‌شناسد بلکه او تکلیف می‌شناسد، بسیجی اهل مطالعه، تعقل،حرکت و دارای هدف است و برنامه‌ریزی دارد، او بلندترین قله‌ها را با توکل به خدا و توسل به اهل بیت فتح می‌کند.

وی خواست برای این گونه مناسبت‌ها برنامه‌ها از قالب سخنرانی‌های همیشگی خارج شود و از ظرفیت و پتانسیل‌های دیگری برای انتقال مفاهیم استفاده شود که از وقت استفاده بهینه‌ای شود.

باب الحوائجی خطاب به بسیجیان گفت: بسیجی بمانید و اعتقادات بسیجی بودن در خودتان جاری و تقویت کنید و همواره در این مسیر قدم بردارید و اگر در مسیر بسیجی چه در خدمت پزشکی یا راه سیاست و چه در راه اقتصادی کشته شوید؛ شهید هستید.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح