کد خبر : 17791
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 16:14
-

بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی در تبریز تا یک ماه آینده

بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی در تبریز تا یک ماه آینده

 شهردار منطقه ۵ تبریز از افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شامل گلزار شهدای شنب‌غازان، دوربرگردان نصر و تقاطع غیرهمسطح رسالت دیزل‌آباد خبر داد. میرعلی‌اصغر نساج در دیدار با شهردار کلانشهر تبریز، اظهار کرد: پروژه‌های فرامنطقه‌ای شهرداری منطقه ۵ تبریز شامل ساماندهی گلزار شهدای محله تاریخی و فرهنگی شنب غازان با

بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی در تبریز تا یک ماه آینده

 شهردار منطقه ۵ تبریز از افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شامل گلزار شهدای شنب‌غازان، دوربرگردان نصر و تقاطع غیرهمسطح رسالت دیزل‌آباد خبر داد.

میرعلی‌اصغر نساج در دیدار با شهردار کلانشهر تبریز، اظهار کرد: پروژه‌های فرامنطقه‌ای شهرداری منطقه ۵ تبریز شامل ساماندهی گلزار شهدای محله تاریخی و فرهنگی شنب غازان با ۲۰ میلیارد ریال هزینه و تقاطع غیرهمسطح رسالت به دیزل‌آباد با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: دوربرگردان پاسداران به نصر با ۲۰۰ میلیارد ریال و ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و احداث پل‌های ناقص میدان شهید فهمیده پروژه‌های آماده افتتاح دیگر شهرداری منطقه ۵ است که با اتمام و افتتاح دو پل ناقص ترافیک میدان شهید فهمیده مرتفع می‌شود.

شهردار منطقه ۵ تبریز با اشاره به کاشت ۲۰۰ هزار اصله درخت و درختچه در شرق تبریز، اعلام کرد: سرانه فضای سبز منطقه ۵ در این مدت یک‌و نیم متر مربع افزایش یافته است.

وی با اشاره به بودجه عمرانی ۵۲۰ میلیارد تومانی شهرداری منطقه ۵ اضافه کرد: ۳۰۰ میلیارد تومان از بودجه عمرانی منطقه ۵ در مناطق کم‌برخوردار شهر هزینه می‌شود.

نساج همچنین از افتتاح اتصال مسیرگشایی فرشته جنوبی به بزرگراه دوکمال خبر داد و گفت: با این پروژه دسترسی از اتوبان پاسداران به کوی بارنج، کوی ولی عصر (عج) و دوکمال میسر شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت پل دوکمال نیز گفت: این پروژه که با احتساب هزینه‌های تملک ۱۵۰۰ میلیارد ریال هزینه داشته، از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار بوده و با ۴۵۰ متر بزرگ‌ترین پل بتنی تبریز محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز؛ به گفته شهردار منطقه ۵ تبریز پل دوکمال حداکثر تا اوایل سال آینده قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای آسفالت‌ریزی و ساماندهی اتوبان پاسداران امسال ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است که به‌زودی عملیات اجرایی آن در دو ضلع شمالی و جنوبی به اتمام می‌رسد.

نساج با اشاره به اقدامات صورت گرفته در منطقه ۵ در سه سال اخیر نیز گفت: تقاطع غیرهمسطح حضرت ولی عصر(عج)، چند پارک محله‌ای، چند رشته مسیرگشایی، تلاش برای حذف آبیاری سنتی فضاهای سبز با تانکر از طریق احداث مراکز ذخیره آب و ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری شبکه آب خام و احداث مراکز فرهنگی و اجتماعی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح