کد خبر : 62660
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 15:04
-

تسریع روند ساخت ۳ ایستگاه جدید متروی تهران

تسریع روند ساخت ۳ ایستگاه جدید متروی تهران

طبق نشست مشترک شهردار منطقه ۲ و مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) قرار است که روند ساماندهی فضای پیرامونی ایستگاه‌ها و ورودی‌ها و احداث ۳ ایستگاه بوستان گفت‌وگو، دادمان و میدان کتاب که همگی مربوط به خط ۷ است، تسریع شود.  در نشست برگزار شده فی‌مابین مهدی صالحی شهردار منطقه ۲،

تسریع روند ساخت ۳ ایستگاه جدید متروی تهران

طبق نشست مشترک شهردار منطقه ۲ و مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) قرار است که روند ساماندهی فضای پیرامونی ایستگاه‌ها و ورودی‌ها و احداث ۳ ایستگاه بوستان گفت‌وگو، دادمان و میدان کتاب که همگی مربوط به خط ۷ است، تسریع شود.

 در نشست برگزار شده فی‌مابین مهدی صالحی شهردار منطقه ۲، علی امام مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی مزینانی مجری خط ۶ و محمود یوسفی مجری خط ۷، مقرر شد به موازات همکاری منطقه ۲ تهران برای تأمین منابع غیرنقد قابل تخصیص به پیمانکاران مترو، همچنین کمک به ساماندهی فضای پیرامونی ایستگاه‌ها و ورودی‌ها، روند احداث ۳ ایستگاه بوستان گفت‌وگو، دادمان و میدان کتاب که همگی مربوط به خط ۷ است، تسریع شود.
همچنین آخرین وضعیت ساخت ورودی‌های جدید برخی ایستگاه‌های خط ۶ که قبلاً ورودی نخست آنها در این منطقه ایجاد شده است و نحوه همکاری منطقه ۲ جهت تکمیل و بهره‌برداری هرچه سریعتر از ورودی‌های دوم این ایستگاه‌ها نیز مورد بحث و تبادل نظر طرفین قرار گرفت.
بر اساس گزارش سایت شهر، نکته مهم دیگر در این نشست،‌ برنامه‌ریزی مشترک شهرداری منطقه ۲ و شرکت مترو تهران جهت جمع‌آوری و یا ساماندهی هرچه سریعتر کارگاه‌های عمرانی ایستگاه‌هایی است که یا کار ساخت آنها اتمام یافته و یا امکان کوچک‌سازی کارگاه‌ها در آنها وجود دارد؛ تا ضمن رفع اغتشاشات بصری این قبیل محیط‌های عمرانی، فضای تردد و رفت و آمد شهروندان به نوبه خود سامان پذیرد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح