کد خبر : 144888
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 10:45
-

تشکیل هیئت اجرایی برای بازسازی محله سعدی

تشکیل هیئت اجرایی برای بازسازی محله سعدی

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تشکیل یک هیئت اجرایی دارای اختیارات کامل برای بازسازی و احیاء بافت های فرسوده محله سعدی آسیب دیده از سیل اخیر و اماکن مسکونی در معرض خطر این محله خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس سید

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تشکیل یک هیئت اجرایی دارای اختیارات کامل برای بازسازی و احیاء بافت های فرسوده محله سعدی آسیب دیده از سیل اخیر و اماکن مسکونی در معرض خطر این محله خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس سید محمد پژمان بعد از بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل شیراز، گفت: با توجه به سیلی که در محله سعدی که جزو محلات مورد هدف بازآفرینی شهری بوده و در حادثه سیل هم آسیب دیده است، ضرورت تشکیل این هیئت اجرایی را با اولویت و نگاه ویژه برای رفع موانع و مشکلات محله و ساکنان اقدام را نشان می‌دهد.

پژمان خاطرنشان ساخت: بخاطر گستردگی محدوده مورد هدف بازآفرینی، تمرکزی روی محدوده‌های کوچکتر که اکنون در معرض خطر قرار دارد ایجاد و تقاهم شد که اقدام اجرایی هرچه زودتر شروع شود.

او تشکیل هیئت اجرایی در موضوع بازسازی و احیای بخش‌های آسیب دیده محله سعدی را برای ورود جدی به موضوع و ایجاد تمرکز مدیریتی و صفی مناسب برای مواجهه اصولی با مردم در راستای تامین رفاه، آسایش و امنیت و ارتقاء کیفیت زندگی ساکنان این محله ارزیابی کرد و گفت: تمام امکانات و توان خود را در اختیار این هیئت اجرایی و مجری قرار می دهیم.

پژمان گفت: هیئت اجرایی و مجری باید ابتدا با انتخاب یک مشاور که توان انجام مطالعات دقیق طرح‌های اجرایی با جزئیات دقیق و نه در مقیاس طرح‌های جامع و تفصیلی، را داشته باشد، کار را شروع کرده و طرح را به شکل پلاک به پلاک و در حد مقیاس‌های یک به یک آماده کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تکمیل مطالعات آب منطقه‌ای در محدوده سعدی از الزامات تهیه و تدوین طرحی مناسب و قابل اجرا است، گفت: اجرای تمام این تصمیمات در گرو همدلی و همکاری و تمرکز و هم پیمانی مدیران و مسئولین دست اندرکار است.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح