کد خبر : 42701
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 - 19:24
-

تغییر وضعیت ناوالنی در زندان از “مستعد فرار” به “تروریست افراطی”

تغییر وضعیت ناوالنی در زندان از “مستعد فرار” به “تروریست افراطی”

الکسی ناوالنی، منتقد زندانی از سوی کرملین گفت که کمیسیون زندان او را افراطی و تروریست معرفی کرده ‌است، اما رسماً دیگر او را به عنوان یک “مستعد فرار” نمی‌داند.  به نقل از رویترز، ناوالنی در اینستاگرام خود گفت که در زندان به کمیسیونی احضار شده که به اتفاق آرا رای به تغییر وضعیتش داده

تغییر وضعیت ناوالنی در زندان از "مستعد فرار" به "تروریست افراطی"

الکسی ناوالنی، منتقد زندانی از سوی کرملین گفت که کمیسیون زندان او را افراطی و تروریست معرفی کرده ‌است، اما رسماً دیگر او را به عنوان یک “مستعد فرار” نمی‌داند.

 به نقل از رویترز، ناوالنی در اینستاگرام خود گفت که در زندان به کمیسیونی احضار شده که به اتفاق آرا رای به تغییر وضعیتش داده ‌است.

این تغییر وضعیت، نشان دهنده تشدید فشار مقامات روسیه علیه برجسته‌ترین مخالف داخلی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور است. ناوالنی در حال حاضر به دلیل “نقض مقررات آزادی مشروط”، به دو سال و نیم حبس محکوم شده است؛ وی این اتهامات را بهانه‌ای برای جلوگیری از فعالیت‌های سیاسی خود می‌داند.

ناوالنی با  بی‌اهمیت شمردن این تغییر وضعیت، اظهار داشت اتفاقا از این‌ که دیگر “مستعد فرار” محسوب نمی‌شود و از دست بازرسی‌های مکرر و سختگیرانه نیمه‌شب نگهبانان رهایی یافته، خوشحال است.

وی در این پست اینستاگرامی که به کمک وکلایش منتشر کرده، گفت: من نگران این بودم که از من بخواهند عکس‌های پوتین را ببوسم و یا نقل‌ قول‌های دمیتری مدودف (رییس جمهور پیشین روسیه) را از حفظ تکرار کنم، اما چنین نشد؛ فقط یک نوشته بالای تختم زده‌اند که می‌گوید من تروریست هستم!

مقامات روسیه هنوز این تغییر وضعیت ناوالنی از “مستعد فرار” به “افراطی و تروریست” را تایید نکرده‌اند، و “سرویس تعزیرات فدرال” این کشور نیز درخواست‌ها برای اظهار نظر در این باره را بی‌جواب گذاشته است.

ناوالنی ۴۵ ساله، پس از آنکه در سال ۲۰۲۰ در صربستان با ماده سمی اعصاب در سطح نظامی مسموم و هفته‌ها در آلمان تحت درمان بود، در ابتدای ۲۰۲۱ پس از بازگشت به روسیه به زندان انداخته شد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح