کد خبر : 98864
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 21:08
-

تولید روزانه ۱۵۰۰ ماسک توسط دانشجویان قزوینی

تولید روزانه ۱۵۰۰ ماسک توسط دانشجویان قزوینی

عکس: آرشیو ایسنا/قزوین مسئول گروه جهادی شهید مجتبی علمدار تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از تولید روزانه ۱۵۰۰ عدد ماسک و توزیع آن در مناطق محروم قزوین خبر داد. جواد آتشگر، مسئول گروه جهادی شهید مجتبی علمدار تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از امام

تولید روزانه ۱۵۰۰ ماسک توسط دانشجویان قزوینی
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین مسئول گروه جهادی شهید مجتبی علمدار تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از تولید روزانه ۱۵۰۰ عدد ماسک و توزیع آن در مناطق محروم قزوین خبر داد.

جواد آتشگر، مسئول گروه جهادی شهید مجتبی علمدار تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از امام صادق (ع) نقل شده است« خداوند متعال می‌فرماید: مردم خانواده من هستند، پس محبوب‌ترین آنان نزد من کسانی هستند که با مردم مهربان‌تر و در راه برآوردن نیازهای آنان کوشاتر باشند».

وی ادامه داد: در هشت سال جنگ تحمیلی دانشجویان احساس تکلیف کرده و در خط مقدم به جنگ با دشمن رفتند در حال حاضر که کشور درگیر ویروس کرونا شده است ما دانشجویان می‌توانیم در مقابل تهدیدها بایستیم و این بار نوبت ماست که در این شرایط حساس و بحرانی در خط مقدم این مبارزه حضور پیدا کرده و تکلیف خود را انجام دهیم.

مسئول گروه جهادی شهید مجتبی علمدار تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) ادامه داد: بر اساس نیازسنجی و با درنظر گرفتن امکانات، تجهیزات، توان نیروها و باتوجه به بحران به وجود آمده به جهت تقاضای بالای ماسک پزشکی، تصمیم گرفتیم که تولید ماسک را در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم سهمی در حل این بحران داشته باشیم.

آتشگر اعلام کرد: بر این اساس توانستیم چند کارگاه با شرایط لازم نظیر ایزوله بودن محیط جهت تولید تجهیزات پزشکی فراهم کنیم و با توجه به ظرفیت موجود توسط ۱۰ نفر از دانشجویان روزانه ۱۵۰۰ عدد ماسک تولید و در شهرهای محروم اطراف قزوین که تمکن مالی برای تهیه اقلام بهداشتی ندارند به صورت رایگان توزیع می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح