کد خبر : 182063
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:41
-

جانبازان پرچمداران و اسطوره‌های صبر و استقامت هستند

جانبازان پرچمداران و اسطوره‌های صبر و استقامت هستند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دیدار با جانبازان گفت: شما جانبازان پرچمداران و اسطوره‌های صبر و استقامت هستید و کسب فیض از محضر شما بزرگواران توفیق الهی است. به گزارش ایسنا، احمد عباسیه بزرگی در دیدار با جانبازان ۷۰ درصد «حاج علی اصغر پرکان»، «آقامحمدی» و «عربی»  ضمن گرامیداشت یاد و نام

جانبازان پرچمداران و اسطوره‌های صبر و استقامت هستند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دیدار با جانبازان گفت: شما جانبازان پرچمداران و اسطوره‌های صبر و استقامت هستید و کسب فیض از محضر شما بزرگواران توفیق الهی است.

به گزارش ایسنا، احمد عباسیه بزرگی در دیدار با جانبازان ۷۰ درصد «حاج علی اصغر پرکان»، «آقامحمدی» و «عربی»  ضمن گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس و با تاکید بر تکریم ایثارگران در جامعه گفت: تکریم، تقدیر و حفظ شأن جانبازان باید مورد توجه همه آحاد به ویژه مسئولان باشد.
وی جانبازان را مظهر ایثار و فداکاری دانست و گفت: این سرافرازان در دوران هشت سال دفاع مقدس دین خود را به بهترین نحو ممکن به نظام و انقلاب ادا کردند. جانبازان پرچم‌داران دفاع از آرمان‌های والای انقلاب هستند که در لحظات حساس و بحرانی نظام همواره پشتیبانی خود را از کشورمان به تصویر کشیده‌اند.
عباسیه‌بزرگی فداکاری و ایثار جانبازان را اقدامی بسیار بزرگ و ارزشمند توصیف کرد و گفت: جانبازان، انسان‌هایی ایثارگر و جان‌برکف‌ هستند که طی سال‌های جنگ تحمیلی و تجاوز دشمن، در جانبازی، مقامی برتر از شهد جانبازی، مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند و افتخار بزرگ را نصیب بعضی از افراد برگزیده خود کرده است.
جانباز بصیر ۷۰ درصد «علی اصغر پرکان» در سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ از دوچشم دچار مجروحیت شد و جانباز «آقامحمدی» در سال ۶۲ در منطقه جنوب از ناحیه دو چشم به درجه جانبازی نائل شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح