کد خبر : 132915
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 23:23
-

جمهوری‌خواهان آلاباما: ترامپ بهترین رییس جمهور تمام دوران آمریکاست

جمهوری‌خواهان آلاباما: ترامپ بهترین رییس جمهور تمام دوران آمریکاست

جمهوری خواهان آلاباما قطعنامه‌ای را تنظیم کردند که می‌گوید ترامپ یکی از بهترین و بزرگترین روسای جمهوری تمام دوران ایالات متحده است. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این ابتکار عمل از سوی “پری هوپر جونیور”، نماینده سابق جمهوری خواهان این ایالت مطرح شده است. وی ادامه داد: دو رئیس جمهوری مورد علاقه

جمهوری‌خواهان آلاباما: ترامپ بهترین رییس جمهور تمام دوران آمریکاست

جمهوری خواهان آلاباما قطعنامه‌ای را تنظیم کردند که می‌گوید ترامپ یکی از بهترین و بزرگترین روسای جمهوری تمام دوران ایالات متحده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این ابتکار عمل از سوی “پری هوپر جونیور”، نماینده سابق جمهوری خواهان این ایالت مطرح شده است.

وی ادامه داد: دو رئیس جمهوری مورد علاقه من یکی ترامپ و دیگر رونالد ریگان هستند. هر دو رئیس جمهور، آمریکا را بار دیگر بزرگ و قدرتمند کردند.

در این قطعنامه، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا یکی از موثرترین روسای جمهوری در تاریخ ۲۴۵ ساله این جمهوری توصیف شده است. در میان دستاوردهای او می‌توان به تسریع برای ساخت و ارسال واکسن‌های موثر و امن کووید-۱۹، بزرگترین کاهش مالیات و اصلاحات در تاریخ آمریکا، خروج از پیمان NAFTA و همکاری اروپا و آمریکا و همچنین تعیین سه قاضی محافظه کار در دیوان عالی اشاره کرد.

ایالت آلاباما در جنوب آمریکا همچنین مدعی شده که چطور در دوران ریاست جمهوری ترامپ نرخ بیکاری نسبت به دولت‌های دیگر پایین آمد و ابتکار عمل‌هایی برای تقویت شاخه‌های نظامی و تعداد اقدامات نظامی آمریکا در خاورمیانه ایجاد شد.

کمیته اجرایی ایالت آلاباما ۲۷ فوریه سال جاری میلادی به این قطعنامه رای داد. هوپر جونیور یک کپی از آن را به صورت قاب شده به دست ترامپ می‌رساند که قرار است در روزهای آتی با وی در عمارت مارالاگو، فلوریدا دیدار کند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح