کد خبر : 177515
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 16:59
-

خطر بروز حادثه ای بدتر از پلاسکو در کمین دو پاساژ “لادن و ارم” در بجنورد

خطر بروز حادثه ای بدتر از پلاسکو در کمین دو پاساژ “لادن و ارم” در بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس آتش نشانی بجنورد گفت: خطر بروز حادثه ای بدتر از پلاسکو در کمین دو پاساژ “لادن و ارم” در بجنورد است. گریوانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه آتش نشانی بازدیدهایی را در بخش های مختلف این شهر انجام داده است، گفت: تاکنون دو هزار بازدید توسط آتش نشانی

خطر بروز حادثه ای بدتر از پلاسکو در کمین دو پاساژ "لادن و ارم" در بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس آتش نشانی بجنورد گفت: خطر بروز حادثه ای بدتر از پلاسکو در کمین دو پاساژ “لادن و ارم” در بجنورد است.

گریوانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه آتش نشانی بازدیدهایی را در بخش های مختلف این شهر انجام داده است، گفت: تاکنون دو هزار بازدید توسط آتش نشانی بجنورد از قسمت های مختلف انجام شده که ۵۵ مرکز تجاری و اداری و بهداشتی و درمانی اخطار ایمنی گرفتند که مشکلات جدی در آن ها مشاهده می شد.

وی افزود: در واقع در پاساژ ارم سیستم اطفاء حریق وجود ندارد و سیتم اطفاء حریق در پاساژ لادن از کار افتاده است و مشکلات دیگری نیز در این دو پاساژ مشاهده شده است که به مالکان آن ها مهلت داده شده تا نواقص را هرچه سریع تر مرتفع کنند.

گریوانی تاکیدکرد: در دو پاساژ مذکور باید نواقص هرچه سریع تر حل شوند چراکه در صورت بروز حادثه، ممکن است مردم در آنجا گیر بیفتند و حادثه ای بدتر از پلاسکو اتفاق افتد.

وی با اشاره به کاروان سرای تاریخی سردار در محل سبزه میدان بجنورد نیز بیان کرد: در این کاروان سرا کالاهایی همچون نخ، پشم، ابر، پر و …. به صورت غیراصولی در غرفه ها چیده شده و در واقع این کالاها در آنجا فقط تپانده شده اند که در صورت بروز حادثه ای همچون آتش سوزی، از آنجاییکه بخش شرقریال شمال و غرب آن منطقه بافت فرسوده وجود دارد  و منازل و واحدهای تجاری به صورت شیروانی هستند احتمال بروز آتش سوزی در سطح بزرگ دور از انتظار نیست و از سوی با توجه به موقعیت مکانی دسترسی آتش نشانی به آنجا نیز امکان پذیر نخواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: تراکم و بار وسایل انباشت شده در این کاروان سرا خیلی بالا و چیدمان نامناسب است که باید تدبیری برای چیدمان کالاها اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن اخطارهایی نیز به بیمارستان تخصصی زنان بنت الهدی، امام علی(ع)، امام حسن(ع) و تامین اجتماعی نیز بابت سیستم های اطفاء و اعلام حریق داده شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح