کد خبر : 23081
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 - 19:54
-

دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در لرستان ایجاد شود

دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در لرستان ایجاد شود

  نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر ایجاد دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: ایجاد دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه می‌تواند سبب ایجاد ارتباط بین این دو نهاد مقدس برای نیل به اهداف انقلاب اسلامی باشد. نشست شورای مرکزی دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه امروز، ۱۳ مهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده

دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در لرستان ایجاد شود

  نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر ایجاد دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: ایجاد دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه می‌تواند سبب ایجاد ارتباط بین این دو نهاد مقدس برای نیل به اهداف انقلاب اسلامی باشد.

نشست شورای مرکزی دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه امروز، ۱۳ مهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، برخی از مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان و برخی از اعضای دبیرخانه در دفتر رئیس استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در این نشست، اظهار کرد: تقویت و عینیت بخشیدن به وحدت بین حوزه و دانشگاه از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا هر دو مجموعه از ظرفیت‌های بسیار خوب یکدیگر می‌توانند استفاده کنند.

وی افزود: ایجاد دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه می‌تواند به بهترین شکل ممکن سبب ایجاد ارتباط بین این دو نهاد مقدس برای نیل به اهداف انقلاب اسلامی باشد.

در این نشست اساسنامه دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و برای نهایی‌سازی آن، افراد حاضر در نشست به بحث و ارائه نظر در راستای انسجام بخشیدن و تقویت هر چه بیشتر وحدت حوزه و دانشگاه پرداختند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح