درخشش دانشآموزان زنجانی در یادواره لالههای روشن
عکس تزئینی است معاون پرورشی و فرهنگی ادارهکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانشآموزان زنجانی در دومین دوره یادواره ملی لالههای روشن درخشیدند. جعفر گنجخانلو در گفتوگو با ایسنا، با بیان اینکه دانشآموزان زنجانی در دومین دوره ملی لالههای روشن درخشیدند، اظهار کرد: ۶ دانشآموز زنجانی در دومین دوره ملی لالههای روشن یادواره ۴۰
معاون پرورشی و فرهنگی ادارهکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانشآموزان زنجانی در دومین دوره یادواره ملی لالههای روشن درخشیدند.
جعفر گنجخانلو در گفتوگو با ایسنا، با بیان اینکه دانشآموزان زنجانی در دومین دوره ملی لالههای روشن درخشیدند، اظهار کرد: ۶ دانشآموز زنجانی در دومین دوره ملی لالههای روشن یادواره ۴۰ هزار شهید دانشآموز و فرهنگی – ۴۰ هزار مدرسه و ۴۰ هزار یادواره افتخار آفریدند.
وی با اشاره به اینکه دانشآموزان استان زنجان در بخش ساخت کلیپ برگزیده شدند، افزود: هدف از برگزاری این یادواره، شناخت و ارج نهادن به فرهنگ غنی ایثار و شهادت بود. توجه به مقام شهدای دانشآموز و فرهنگی مورد تاکید این یادواره است.
این مسئول ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ شاهد یکی از رویدادهای مهم فرهنگی و اجتماعی در حوزه ایثار و شهادت با عنوان کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان خواهیم بود و به همین منظور کمیتههای مختلفی تشکیل شده است و هر کدام وظایفی را بر عهده دارند.
گنجخانلو به تشکیل کمیته فرهنگیان و دانشآموزی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان اشاره کرد و گفت: از زمان بازگشایی مدارس یادواره شهدا و تجلیل از خانواده شهدا برگزار شده و اجرای برنامه «لالههای روشن» در بستر فضای مجازی از مهمترین اقدامات برای معرفی شهدای دانشآموز و فرهنگی است. تاکنون بیش از ۴۰ یادواره شهیدپژوهی برگزار شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی ادارهکل آموزش و پرورش استان زنجان، تصریح کرد: طرحهای شهیدپژوهی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت زیادی دارد و تاکنون بیش از ۴۰ شهید در قالب یادواره به دانشآموزان معرفی شده و افکار و سبک زندگی آنها مورد پژوهش قرار گرفته است.
منبع:ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰