کد خبر : 18148
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 20:39
-

در جلوگیری از برگزاری مراسم‌ها نباید با سلام و صلوات کار کرد

در جلوگیری از برگزاری مراسم‌ها نباید با سلام و صلوات کار کرد

 رئیس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر لزوم جلوگیری از برگزاری مراسم‌های عزاداری پرجمعیت گفت: برخی جاها نمی‌شود تنها با سلام و صلوات کار کرد؛ دستگاه قضایی باید با چنین افرادی جدی برخورد کند و فرمانداران نیز باید نظارت خاصی داشته باشند. حجت‌الاسلام و المسلمین صادق مرادی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز

در جلوگیری از برگزاری مراسم‌ها نباید با سلام و صلوات کار کرد

 رئیس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر لزوم جلوگیری از برگزاری مراسم‌های عزاداری پرجمعیت گفت: برخی جاها نمی‌شود تنها با سلام و صلوات کار کرد؛ دستگاه قضایی باید با چنین افرادی جدی برخورد کند و فرمانداران نیز باید نظارت خاصی داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صادق مرادی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۴ فروردین‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص برگزاری مراسم عروسی و عزاداری و تیراندازی در برخی از این مراسم، اظهار کرد: در این زمینه نقش فرمانداران و هماهنگی با دستگاه قضا و نیروی انتظامی بسیار جدی است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: به طور مثال در خصوص برگزاری مراسم بزرگ عزاداری در خرمشهر، کل آن منطقه بیشتر از ۲۰ منزل نداشت و اگر آقایان سریع‌تر عمل می‌کردند و دو سرباز در ورودی می‌ایستاد، آن جمعیت چند هزار نفری حضور پیدا نمی‌کردند.

مرادی گفت: در مراسم بزرگ عزاداری در شوش نیز قبل از تحویل جسد، مراسم برگزار شد در حالی که خود آن مرحوم، بحث اسلحه و تیراندازی در مراسم را در آن منطقه برداشته بود و خادم امام حسین(ع) بود.

وی افزود: در این موارد، اگر فرمانداران جدی وارد می‌شدند چنین مراسمی برگزار نمی‌شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: برخی جاها نمی‌شود تنها با سلام و صلوات کار کرد؛ دستگاه قضایی باید با چنین افرادی جدی برخورد کند و فرمانداران نیز باید نظارت خاصی داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت طلاب جهادی نیز گفت: نقش طلاب جهادی در بیمارستان‌ها بسیار موثر است که باید پشتیبانی شوند و واکسیناسیون این افراد باید در اولویت قرار بگیرد.

مرادی بیان کرد: چند مرتبه است که بحث سفر حاج آقا رئیسی به خوزستان مطرح می‌شود و با توجه به اینکه آقای رئیسی تنها به دو سه استان سفر نکرده است، آمدن وی به خوزستان را خواهیم داشت که در حال هماهنگی هستیم تا با بهبود شرایط، در چند هفته آینده در خوزستان حضور پیدا کند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح