کد خبر : 131402
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 23:11
-

دستگیری و بازداشت یکی از مدیران خراسان شمالی به اتهام جرایم مالی

دستگیری و بازداشت یکی از مدیران خراسان شمالی به اتهام جرایم مالی

ایسنا/خراسان شمالی دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از دستگیری یکی از مدیران کل دستگاه های اجرایی خراسان شمالی به اتهام ارتکاب جرایم مالی خبر داد.  سیدجواد ایلالی با اشاره به اینکه این مدیر خاطی به موجب گزارش مراجع نظارتی و  در نتیجه تحقیقات و بررسی های اولیه، مرتکب جرایم مالی شده بود  که  با استناد به

دستگیری و بازداشت یکی از مدیران خراسان شمالی به اتهام جرایم مالی

ایسنا/خراسان شمالی دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از دستگیری یکی از مدیران کل دستگاه های اجرایی خراسان شمالی به اتهام ارتکاب جرایم مالی خبر داد.

 سیدجواد ایلالی با اشاره به اینکه این مدیر خاطی به موجب گزارش مراجع نظارتی و  در نتیجه تحقیقات و بررسی های اولیه، مرتکب جرایم مالی شده بود  که  با استناد به مستندات ارایه شده، روز گذشته  از حیث اتهامات اختلاس و دخل و تصرفات غیرقانونی در وجوه بیت المال تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و دستگیر شد.
وی تصریح کرد:در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و مراتب در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان مطرح رسیدگی است.
این مقام قضایی افزود:ماهیت اتهامات و بزه های انتسابی به متهم و دیگر  ابعاد مختلف و  زوایای  ماجرا و شناسایی دیگر ایادی احتمالی ذی مدخل مرتبط  با این موضوع در دست بررسی است و اخبار تکمیلی با ذکر جزییات، متعاقبا اطلاع رسانی  خواهد شد.
ایلالی با تاکید مضاعف حول محور صیانت از حقوق عامه و حفاظت از بیت المال  بعنوان رسالت ذاتی دستگاه قضایی بار دیگر به متعرضین به حقوق مردم هشدار داد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، وی تاکید کرد: مدتی است که در شرایطی خاص و ویژه ای قرار داریم و معیشت مردم و حوزه مسایل اقتصادی از اهمیت خاص برخوردار است، لذا اجازه نمی دهم عده ای با سوء استفاده از امانات مردم و بیت المالی که در اختیار دارند هم قانون را  زیرپا بگذارند و هم  برای نظام و حاکمیت هزینه تولید و تحمیل کنند و از طرف دیگر با فرصت طلبی، منافع شخصی را به حقوق دیگران ترجیح دهند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی دستگاه های اجرایی اصولا جای مدیران مجرم و متخلف نیست و دیر یا زود هر کسی در هر مقام و مسندی که  باشد چنانچه مرتکب جرم شود قطعا در چنگال عدالت گرفتار می شود  و به سزای اعمالش خواهد رسید.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح