کد خبر : 100623
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 12:13
-

دهیاران وضعیت روستا و تردد ماشین‌های غیرملایری را کنترل کنند

دهیاران وضعیت روستا و تردد ماشین‌های غیرملایری را کنترل کنند

ایسنا/همدان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر گفت: وظیفه‌ دهیاران فقط ضدعفونی معابر ‏روستا نیست بلکه باید به صورت شبانه روزی و با همکاری پاسگاه ‌های منطقه و بسیج روستا ‏نسبت به کنترل وضعیت روستا و تردد ماشین‌های غیر ملایری اقدامات لازم را به عمل آورند.‏ حسین فارسی یکشنبه سوم فروردین ماه در جلسه‌ کمیته‌ ضدعفونی

دهیاران وضعیت روستا و تردد ماشین‌های غیرملایری را کنترل کنند

ایسنا/همدان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر گفت: وظیفه‌ دهیاران فقط ضدعفونی معابر ‏روستا نیست بلکه باید به صورت شبانه روزی و با همکاری پاسگاه ‌های منطقه و بسیج روستا ‏نسبت به کنترل وضعیت روستا و تردد ماشین‌های غیر ملایری اقدامات لازم را به عمل آورند.‏

حسین فارسی یکشنبه سوم فروردین ماه در جلسه‌ کمیته‌ ضدعفونی معابر و کنترل تردد ورودی‌های شهرستان ملایر، افزود: بخشداران برای پیشگیری و مقابله با کروناویروس باید شخصاً وارد میدان شده و با هماهنگی نیروی انتظامی و سپاه نسبت به کنترل مبادی ورودی شهرستان و راه های فرعی اقدام کنند.

وی با تکذیب مجدد خبری که دیروز در رسانه‌های فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: هیچ ‌کدام از راه‌های ورودی شهرستان مسدود نشده و فقط نیروی انتظامی نسبت به هدایت ماشین هایی با پلاک غیر ملایری به بیرون از شهرستان اقدام می ‌کند.

معاون فرماندار ملایر با تشکر از تدابیر پلیس راهور در کنترل و هدایت وسایل نقلیه با پلاک غیر استان همدان به بیرون از شهرستان، گفت: چنانچه ماشینی با پلاک غیر همدان در سطح شهرستان مشاهده شود با هماهنگی های به عمل آمده با نیروی انتظامی ظرف مدت ۲ ساعت باید شهرستان را ترک کند.

فارسی تلاش و اقدامات شهرداری ها و تمام گروه هایی که اقدام به ضدعفونی کردن معابر می‌کنند را شایسته تقدیر دانست و ادامه داد: در زمینه تهیه مواد ضدعفونی کننده مشکلی نداریم و ضدعفونی کردن معابر عمومی ۲۴ ساعته در حال انجام است.

وی تصریح کرد: بخشداری‌ها باید در اسرع وقت با نصب بنر نسبت به اطلاع‌ رسانی در راه‌های ورودی شهرستان مبنی بر عدم پذیرش مهمان و مسافر در ملایر اقدامات لازم را معمول دارند.

روستائی خاطرنشان کرد: بر حسب دستور شهردار و تدابیر امنیتی و اقدامات پیشگیرانه سازمان آتش نشانی ملایر، اجرای طرح ضدعفونی و گند زدایی اماکن عمومی و خیابان ها به منظور پیشگیری از گسترش کروناویروس به صورت روزانه و متوالی ادامه دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح