کد خبر : 34123
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 22:37
-

دورود ظرفیت تبدیل شدن به بام زیارتی را دارد

دورود ظرفیت تبدیل شدن به بام زیارتی را دارد

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دورود با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری مسیرهای منتهی به بقاع متبرکه این شهرستان، گفت: دورود قابلیت تبدیل شدن به بام زیارتی کشور را دارد. حجت‌الاسلام علی ارکبان از لرستان، با تبریک دهه وقف، اظهار کرد: وجود ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری و زیارتی در شهرستان دورود قابلیتی است که باید از

دورود ظرفیت تبدیل شدن به بام زیارتی را دارد

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دورود با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری مسیرهای منتهی به بقاع متبرکه این شهرستان، گفت: دورود قابلیت تبدیل شدن به بام زیارتی کشور را دارد.

حجت‌الاسلام علی ارکبان از لرستان، با تبریک دهه وقف، اظهار کرد: وجود ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری و زیارتی در شهرستان دورود قابلیتی است که باید از آن برای جذب توریسم مذهبی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان دورود، ۲۱ امامزاده و بقعه متبرکه وجود دارد، افزود: عمده این بقاع متبرکه در ارتفاع بالاتری از شهرستان و در مسیرهایی جاذبه‌های گردشگری هستند که می‌توان از این قابلیت برای تبدیل شدن شهرستان دورود به بام زیارتی کشور استفاده کرد.

ارکبان به وجود ۱۴۶ موقوفه در شهرستان دورود اشاره کرد و با یادآوری اینکه عمده موقوفات انتفاعی و مسجد هستند، افزود: موقوفات منفعتی که درآمد اقتصادی دارند اندک هستند که در شهرستان دورود نیازمند وقف ازدواج، وقف قرآن و سلامت هستیم.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه دورود با اشاره به اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه به فرموده مقام معظم رهبری باید به قطب فعالیت‌های فرهنگی تبدیل شوند، ادامه داد: در این راستا سه مرکز افق در امامزادگان شاخص شهرستان دورود راه‌اندازی شده است که این مراکز محور برنامه‌های فرهنگی هستند.

وی با اشاره به اینکه با وجود شرایط کشور و شیوع ویروس کرونا برنامه‌های امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان دورود تعطیل نشده است، گفت: فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در امامزادگان به‌طور ویژه و خاص در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داخلی منتشر می‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح