کد خبر : 171055
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 19:18
-

رضا مظفری سرپرست تعزیرات حکومتی استان زنجان شد

رضا مظفری سرپرست تعزیرات حکومتی استان زنجان شد

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: مبارزه با قاچاق کالا با اولویت و با صدور احکام بازدارنده باید در دستور کار تعزیرات حکومتی استان  قرار گیرد. به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، با بیان اینکه باید از نظارت و بازرسی سنتی

رضا مظفری سرپرست تعزیرات حکومتی استان زنجان شد

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: مبارزه با قاچاق کالا با اولویت و با صدور احکام بازدارنده باید در دستور کار تعزیرات حکومتی استان  قرار گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، با بیان اینکه باید از نظارت و بازرسی سنتی فاصله بگیریم، اظهار کرد: امروز مردم از گرانی رنج می‌برند، انتظار از نهادها و سازمان‌های متولی نظارت بر بازار و کالا این است که در آستانه سال جدید و پایان سال با بهره‌گیری از تکنولوژی و فن‌آوری‌های نوین نظارت و بازرسی‌ها را با دقت و جدیت انجام دهند.

وی با اشاره به این موضوع که یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری به مسئولان، مبارزه با قاچاق، فساد و کنترل و نظارت بر قیمت کالاها است، افزود: توجه و عمل به منویات رهبری برای مسئولان امر یک تکلیف است و یکی از این دستگاه‌ها تعزیرات حکومتی است که باید ورودی بهنگام، دقیق، فنی، کارشناسی و … به مسائل داشته باشد.

رئیس شورای قضایی استان در این مراسم یادآور شد: مبارزه با قاچاق کالا را باید جدی بگیریم که همه این موارد در حیطه تعزیرات حکومتی نبوده و بخشی در محاکم قضایی رسیدگی می‌شود و به هر حال موضوع با اولویت و برخورد قاطع، صدور احکام بازدارنده و اتقان آرا باید در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قرار گیرد.

صادقی‌نیارکی با بیان اینکه موضوع دیگر و مشترک میان دادگستری و تعزیرات حکومتی، مبارزه با فساد است، خاطرنشان کرد: امروزه مردم شاهد اقدامات قاطع و اثرگذار قوه قضائیه در مبارزه با فساد هستند و این امر باید در دستور کار جدی تعزیرات حکومتی نیز قرار گیرد و این یک ماموریت اسلامی و تاکید آموزه‌های دینی است و ما هیچ خط قرمزی در برخورد با فساد نداریم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات مرتضی ممیزی تقدیر و رضا مظفری به ‌عنوان سرپرست جدید تعزیرات حکومتی استان زنجان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح