کد خبر : 102481
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 22:14
-

زاهدان پیشتاز در گند زدایی وضدعفونی معابر و اماکن عمومی

زاهدان پیشتاز در گند زدایی وضدعفونی معابر و اماکن عمومی

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: در پی شیوع کرونا ویروس و در راستای جلوگیری از انتشار آن، زاهدان در سطح کشور نسبت به دیگر شهرها در عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی پیشتاز بوده است، چنان‌که بسیاری ازکلان‌شهرها بعد از شهرداری زاهدان عملیات گندزدایی و ضدعفونی را آغاز کردند.  محمد امیر

زاهدان پیشتاز در گند زدایی وضدعفونی معابر و اماکن عمومی

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: در پی شیوع کرونا ویروس و در راستای جلوگیری از انتشار آن، زاهدان در سطح کشور نسبت به دیگر شهرها در عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی پیشتاز بوده است، چنان‌که بسیاری ازکلان‌شهرها بعد از شهرداری زاهدان عملیات گندزدایی و ضدعفونی را آغاز کردند.

 محمد امیر براهویی افزود: بیش از ۷۶۰ هزار لیتر محلول پاشی جهت ضدعفونی و گندزدایی در سطح شهر زاهدان انجام شده که این روند ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: گندزدایی اماکن عمومی، پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی عمومی، معابر پرتردد، بازارها و بازارچه‌ها بصورت مستمر و بوسیله ۴ دستگاه ماشین‌آلات آتش‌نشانی، ۵ دستگاه ماشین جت واش و ۶۰ دستگاه پمپ سم‌پاش هر شب با نظارت مستقیم این حوزه در حال انجام می‌باشد.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: شهرداری زاهدان با کمترین امکانات موجود، کوتاه‌ترین زمان ممکن و با تمام قوا جهت جلوگیری از انتشار کرونا ویروس به میدان آمد.

وی از همکاری سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، سمن‌ها و موسسات خیریه که در امر گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر در کنار شهرداری اقدام به امر خدمت‌رسانی در راستای حفظ سلامت شهروندان و مبارزه با ویروس منحوس کرونا را انجام دادند، تشکر و قدردانی کرد.

براهویی افزود: آن‌چه در شکست کرونا مهم و اساسی و قادر به قطع زنجیره‌ی این بیماری می‌باشد، ماندن شهروندان در منازل است.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان در پایان از شهروندان خواست جهت حفظ سلامتی خود، خانواده‌شان و دیگر افراد جامعه از تردد غیرضروری در شهر جدا بپرهیزند و چنان‌چه جهت کارهای ضروری از منزل خارج شدند، اصول بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح