کد خبر : 98661
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 20:54
-

عضویت ۲۰۴۹ نفر ماکوئی در صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری

عضویت ۲۰۴۹ نفر ماکوئی در صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد : در حال حاضر تعداد ۱۲۹ هزار خانوار روستایی و شهری در استان تحت پوشش این صندوق هستند. یونس معزز ظهر امروز ۲۶ آبان در نشست ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر شهرستان ماکو که در محل فرمانداری برگزار

عضویت ۲۰۴۹ نفر ماکوئی در صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد : در حال حاضر تعداد ۱۲۹ هزار خانوار روستایی و شهری در استان تحت پوشش این صندوق هستند.

یونس معزز ظهر امروز ۲۶ آبان در نشست ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر شهرستان ماکو که در محل فرمانداری برگزار شد، در حال حاضر تعداد ۱۲۹ هزار خانوار روستایی و شهری در استان تحت پوشش این صندوق هستند که تعداد ۲۴۰۰ خانوار از مزایای حقوقی و مزایای مستمری برخوردار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۸ کارگزار صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری در آذربایجان غربی فعالیت می کنند، گفت: از این تعداد ۳ کارگزار در شهرستان ماکو  مستقر می باشد .

معزز با اشاره به مزایای بیمه روستائیان و عشایر از جمله بازنشستگی، از کار افتادگی ناشی از کار، بیماری، حوادث و مزایای مستمری بازماندگان با امکان انتقال سوابق بیمه های اجتماعی دیگر افزود: در حال حاضر  ۲۰۴۹ نفر از شهروندان ماکوئی عضو این صندوق هستند.

وی در ادامه بر لزوم اطلاع رسانی و تبیین خدمات دولت در حوزه بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر تاکید و خاطر نشان کرد: دهیاران ، اعضای شوراهای اسلامی روستاها ، متنفذین ، روحانیون و مسئولین ادارات خدمات رسان می توانند در امر اطلاع رسانی خدمات دولت در کنار کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر باشند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح