کد خبر : 113335
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 20:59
-

مجوز ۱۵ بیمارستان دانشگاهی و غیردانشگاهی در ارائه خدمت به گردشگران سلامت

مجوز ۱۵ بیمارستان دانشگاهی و غیردانشگاهی در ارائه خدمت به گردشگران سلامت

عکس تزئینی است ایسنا/خراسان رضوی مدیر گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: بیمارستان‌های قائم، امام رضا(ع)، اکبر و طالقانی از جمله بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه و ۱۱ بیمارستان خصوصی دارای مجوز جذب گردشگر سلامت هستند. داوود خوش‌شکن در خصوص ارائه خدمات گردشگری سلامت در مشهد اظهار کرد: شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی

مجوز ۱۵ بیمارستان دانشگاهی و غیردانشگاهی در ارائه خدمت به گردشگران سلامت
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی مدیر گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: بیمارستان‌های قائم، امام رضا(ع)، اکبر و طالقانی از جمله بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه و ۱۱ بیمارستان خصوصی دارای مجوز جذب گردشگر سلامت هستند.

داوود خوش‌شکن در خصوص ارائه خدمات گردشگری سلامت در مشهد اظهار کرد: شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی و پتانسیل بالای بهداشتی و درمانی این شهر یکی از مقاصد گردشگران سلامت از کشورهای مجاور است.

وی خاطرنشان کرد : تاکنون بیمارستان‌های طالقانی، اکبر، امام رضا(ع)، قائم (عج) و ۱۱ بیمارستان خصوصی شامل مهر، امام زمان(عج)، رضوی، سینا، پاستورنو، بنت‌الهدی، قلب و عروق جوادالائمه(ع)، آریا، بینا، مادر و موسی بن جعفر(ع) در مشهد موفق به کسب مجوز IPD و ارائه خدمات به بیماران گردشگر سلامت هستند.

مدیر گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه گردشگری تندرستی، گردشگری پزشکی و طبیعت درمانی انواع گردشگری سلامت است، ادامه داد: گردشگر تندرستی لزوما دچار بیماری خاصی نیست، اما از برخی امکانات برای پیشگیری از بیماری مراجعه کرده است.

خوش‌شکن افزود: گردشگری پزشکی فرد به منظور درمان یک بیماری یا انجام یک عمل جراحی مراجعه کرده است و در طبیعت درمانی نیز گردشگر برای برخورداری از امکانات درمانی یا بهبود برخی بیماری‌ها با استفاده از منابع طبیعی مراجعه کرده است و قصد درمان عارضه جسمی خاص مانند پسوریازیس، ارتریت، روماتیسم و … با استفاده از چشمه‌های آب گرم دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای جذب گردشگر سلامت به خصوص در شرایط غیر پیک کرونا انجام شده است تا از این صنعت در راستای ارتقاء حوزه بهداشت و درمان در عرصه بین‌المللی بهره گرفته شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح