کد خبر : 115022
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 23:03
-

محدودیت تردد در کرج تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

محدودیت تردد در کرج تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

ایسنا/البرز رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از کاهش ۹۵ درصدی تردد شهری در روز ۱۳ فروردین در مناطق مختلف این استان خبر داد. سرهنگ غلامعلی شرق گفت:  با تدابیر انجام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، توقف هرگونه وسیله نقلیه مقابل تفرجگاه‌های این استان در روز ۱۳ فروردین ممنوع شد و ماموران پلیس راهور

محدودیت تردد در کرج تا اطلاع ثانوی ادامه دارد

ایسنا/البرز رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از کاهش ۹۵ درصدی تردد شهری در روز ۱۳ فروردین در مناطق مختلف این استان خبر داد.

سرهنگ غلامعلی شرق گفت:  با تدابیر انجام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، توقف هرگونه وسیله نقلیه مقابل تفرجگاه‌های این استان در روز ۱۳ فروردین ممنوع شد و ماموران پلیس راهور هم از ساعت ۶ صبح امروز در معابر هدف مستقر شدند.

به گزارش ایسنا، وی اضافه کرد:  چنانچه وسیله نقلیه‌ای در مقابل محدوده‌های ممنوعه توقف می‌کرد مالک خودرو ۵۰۰ هزارتومان جریمه، وسیله نقلیه نیز یک ماه توقیف می‌شد.

شرق تصریح کرد: با انجام این تدابیر، در روز ۱۳ فروردین شاهد کاهش ۹۵ درصدی تردد شهری در مناطق مختلف استان بودیم.

وی درخصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی دراستان البرز خاطرنشان کرد: اکنون ۶۳ نقطه ورودی به شهرهای استان البرز شناسایی و ۳۶ نقطه آن مسدود شده است .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت:  اکنون در ورودی ۲۷ نقطه گیت تست سلامت فعال است و مسافران توسط ماموران غربالگری می‌شوند و افراد مجاز به حریم شهری فقط باید دارای پلاک خودروی تهران و البرز باشند.ن حوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو است.

وی گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هر گونه افراد غیر بومی جلوگیری می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز یاد آورشد: در اجرای این طرح تلاش شده با حذف ترددهای غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.

وی  ضمن تاکید بر رعایت موازین بهداشتی و توجه به اعمال محدودیت های تردد در شهرهای استان البرز خاطرنشان کرد: برای حمایت از آحاد مردم جامعه و همچنین اجرای قانون، پلیس مکلف است با افرادی که خلاف قوانین عمل می‌کنند برخورد کند.

شرق درخصوص اجرای طرح زوج وفرد از جلوی درب منزل نیز گفت: این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح