کد خبر : 208846
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 14:27
-

نوکیا در کنگره موبایل هند ۲۰۲۳ حسگر ۶G، شبکه های راه آهن ایمن تر و موارد دیگر را به نمایش گذاشت

نوکیا در کنگره موبایل هند ۲۰۲۳ حسگر ۶G، شبکه های راه آهن ایمن تر و موارد دیگر را به نمایش گذاشت

به گزارش نیوز آنتن و به نقل از گادگتس۳۶۰ نوکیا روز جمعه چندین فناوری ۶G و ۵G را در کنگره موبایل هند ۲۰۲۳ در دهلی نو به نمایش گذاشت. این شرکت فناوری سنجش رادارمانندی را که از اتصال ۶G، شبکه بی‌سیم خصوصی Rapid Rail NCRTC، شبکه ۴G/LTE در ماه، و فناوری چندرسانه‌ای واقعیت توسعه‌یافته در

Nokia Demonstrates 6G Sensing, Safer Railway Networks and More at India Mobile Congress 2023

به گزارش نیوز آنتن و به نقل از گادگتس۳۶۰ نوکیا روز جمعه چندین فناوری ۶G و ۵G را در کنگره موبایل هند ۲۰۲۳ در دهلی نو به نمایش گذاشت. این شرکت فناوری سنجش رادارمانندی را که از اتصال ۶G، شبکه بی‌سیم خصوصی Rapid Rail NCRTC، شبکه ۴G/LTE در ماه، و فناوری چندرسانه‌ای واقعیت توسعه‌یافته در زمان واقعی استفاده می‌کند، در فروم سالانه فناوری مخابرات به نمایش گذاشت. . نوکیا همچنین یک سیستم مدیریت کارخانه هوشمند مبتنی بر متاورس را به نمایش گذاشت که بر هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML)، واقعیت توسعه‌یافته (XR)، بلاک چین و فناوری غیرمتمرکز متکی است.

این شرکت یک فناوری جدید حسگر ۶G را به نمایش گذاشت که هدف آن اعطای “آگاهی موقعیتی” به کاربران از محیط اطراف خود است، با توانایی دیدن آنچه در اطراف یک گوشه است، یا از راه دور با اشیاء بدون لمس آنها ارتباط برقرار می کند. نوکیا می گوید این فناوری حسگر از حریم خصوصی کاربر محافظت می کند، مانند یک رادار عمل می کند و می تواند افراد، اشیاء و حرکات آنها را حس کند.

نوکیا همچنین یک شبکه بی سیم خصوصی را برای شرکت حمل و نقل منطقه پایتخت ملی (NCRTC) دهلی به Meerut RRTS نشان داد که با مشارکت شرکت چند ملیتی فرانسوی آلستوم توسعه یافته است. به گفته این شرکت، این اولین شبکه بی سیم خصوصی LTE/4.9G در جهان است که با پشتیبانی از سیستم کنترل قطار اروپایی (ETCS) سیگنالینگ سطح ۲ ساخته شده است – به گفته این شرکت، به مقامات اجازه می دهد مکان و جزئیات حرکت خود را در زمان واقعی مشاهده کنند. .

نرم افزار Real-time Extended Reality Multimedia (RXRM) نوکیا با هدف ارائه فیلمبرداری ۳۶۰ درجه و صوتی برای مشتریان صنعتی و تجاری، قادر است ایمنی را برای کارکنان افزایش دهد و در عین حال سطح بهره وری و کارایی را در شرکت افزایش دهد.

فناوری دیگری که توسط این شرکت نشان داده شده است، SteadEband یک آنتن تثبیت شده است که می تواند فاصله پیوند باند E را تا ۵۰ درصد افزایش دهد، در حالی که از مسائلی مانند لرزش برج یا حرکت مواد به دلیل تغییرات حرارتی که بر عملکرد باند E تأثیر می گذارد جلوگیری می کند.

نوکیا در بیانیه ای آماده اعلام کرد که فناوری DeepField Defender که توسط نوکیا به نمایش گذاشته شده است با هدف ارائه حملات انکار سرویس توزیع شده (DDoS) با استفاده از روترهای شبکه تخصصی و سیستم های کاهش DDoS در حالی که مقیاس پذیری بهتر، کنترل های دانه بندی، تشخیص مطمئن تر و هزینه های ارزان تر را ارائه می دهد. .

در همین حال، سیستم مدیریت کارخانه هوشمند مبتنی بر متاورس نوکیا نیز در کنگره موبایل هند ۲۰۲۳ در روز جمعه به نمایش گذاشته شد. از فناوری‌های مدرنی استفاده می‌کند که هنوز در حال توسعه هستند – هوش مصنوعی و ML، XR، بلاک چین و شبکه‌های غیرمتمرکز. به گفته این شرکت، سیستم مدیریت هوشمند کارخانه با هدف بهینه سازی عملیات کارخانه و کارآمدتر و تعاملی تر کردن آنها و کاهش خطاها و عیوب است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح