کد خبر : 20888
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 20:26
-

واکنش مصطفی راضی جلالی به خبر استعفایش

واکنش مصطفی راضی جلالی به خبر استعفایش

مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران در واکنش به خبر استعفایش می‌گوید: درخواست استعفایم را به مدیرم داده‌ام اما هنوز پاسخی مبنی بر رد و یا قبول استعفا به من داده نشده است. مصطفی راضی جلالی، مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران، در

واکنش مصطفی راضی جلالی به خبر استعفایش

مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران در واکنش به خبر استعفایش می‌گوید: درخواست استعفایم را به مدیرم داده‌ام اما هنوز پاسخی مبنی بر رد و یا قبول استعفا به من داده نشده است.

مصطفی راضی جلالی، مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران، در پی زمزمه‌هایی مبنی بر استعفایش به ایسنا گفت: درخواست استعفایم را به مدیرم، آقای ایوب دهقانکار (مدیر خانه کتاب و ادبیات ایران) داده‌ام اما ایشان هنوز پاسخی مبنی بر رد و یا قبول استعفا به من نداده است.
او توضیح درباره چرایی استعفای خود را به بعد از موافقت یامخالف با آن موکول کرد و گفت: دنبال هیجانات رسانه‌ای نیستم و  مخالفت مبنایی وجود ندارد. هیچ مجادله و مشاجره و ناراحتی از مدیران ندارم. اگر با استعفا موافقت کنند که می‌روم و اگر موافقت  نکنند و دستور داشته باشم کارم را انجام دهم، حتما با کمال میل با اصول اداری، تکلیفم را انجام می‌دهم.
جلالی در توضیح این‌که گفته شده این استعفا پیش‌دستانه و به توصیه معاون فرهنگی بوده است، توضیح داد: اگر منظورشان آقای احمدوند است، قاعدتا باید من را دیده باشند و یا من به دفترشان رفته باشم. چنین چیزی نبوده است و من نه با آقای احمدوند جلسه داشته‌ام و نه ایشان را دیده‌ام. توصیه‌ای نداشتند و بنده به دلایلی به مدیر مستقیم خود درخواست استعفا دادم. ایشان هم رسما  آره یا نه نگفته‌اند. این موضوع و خبری شدن آن، حتما برای کسی که آن را رسانه‌ای می‌کند مصلحت و یا منافعی دارد. نه استعفا را تکذیب می‌کنم و نه موافقت با استعفا را تأیید می‌کنم. الان که با شما صحبت می‌کنم در دفتر کارم نشسته‌ام و دارم کار می‌کنم.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح