پاسخگویی سامانه ۲۰۲۱ مخابرات تهران در ایام تعطیل
مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران در تعطیلات خبر داد. به گزارش ایسنا، قربانعلی قمی اظهار کرد: در راستای بهبود و ارتقای ارایه خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر به درخواستهای شهروندان، واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ در ایام تعطیل در دو نوبت کاری
مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران در تعطیلات خبر داد.
به گزارش ایسنا، قربانعلی قمی اظهار کرد: در راستای بهبود و ارتقای ارایه خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر به درخواستهای شهروندان، واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ در ایام تعطیل در دو نوبت کاری صبح و عصر، پاسخگوی تماسهای مشتریان مخابرات تهران است.
وی خاطرنشان کرد: پاسخگویان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با توجه به تعطیلی شش روزه استان تهران از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در تمام روزهای تعطیل نیز همه روزه در دو نوبت کاری و تا ساعت ۲۲ آماده پاسخگویی به مردم تهران و شهرستانهای استان تهران هستند.
مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران تصریح کرد: در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، تصمیم گرفته شد کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل کار خود حتی در تعطیلات رسمی و عمومی، آماده پاسخگویی به پرسشها و ثبت درخواستها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان باشند.
به گزارش ایسنا به نقل از مخابرات منطقه تهران، قمی افزود: مشترکین مخابرات استان تهران میتوانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸ ، سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کنند.
منبع:ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰