کد خبر : 97339
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 2:07
-

کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مشهد به ۴۵ درصد

کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مشهد به ۴۵ درصد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بهداشت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به طور کلی در همه مجموعه‌های مناطق تحت پوشش این دانشگاه به ۴۵ درصد کاهش یافته است. علی اصغر حسنی اظهار کرد: در شرایط قرمز کرونایی فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند و فعالیت پاساژها، اماکن ورزشی،

کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مشهد به ۴۵ درصد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر بهداشت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به طور کلی در همه مجموعه‌های مناطق تحت پوشش این دانشگاه به ۴۵ درصد کاهش یافته است.

علی اصغر حسنی اظهار کرد: در شرایط قرمز کرونایی فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند و فعالیت پاساژها، اماکن ورزشی، تمام اماکن سربسته نظیر تالارهای عروسی سر بسته، رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی و پیتزا فروشی‌ها در فضای سر بسته ممنوع است.

وی خاطر نشان کرد: با کمال تاسف میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه ابعاد شامل استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، تهویه مناسب و ضد عفونی، شکل گیری اجتماعات و دورهمی‌ها در استان خراسان رضوی و کشور کاهش یافته است و این در حالی است که انتقال گونه هندی ویروس کرونا  در موج پنجم خطرناکتر و سرایت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه بانک‌ها بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی را دارند، افزود: بر اساس نظارت‌ها و بررسی‌های انجام شده میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌های استان ۹۴ درصد گزارش شده است.

وی ادامه داد: بر طبق این بررسی‌ها میزان رعایت پروتکل‌ها  در سازمان‌ها و ادارات خراسان رضوی ۸۸ درصد و در نانوایی‌ها ۷۸ درصد است.

به گزارش وبدا، حسنی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد نظارت‌کننده است و برخورد با متخلفان در حوزه واحدهای صنفی به اداره اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  سپرده شده است.

مدیر بهداشت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد  ادامه داد: با این حال طی ۲۵ خردادماه تا ۲۵ تیرماه امسال بیش از  ۴۰ هزار و ۵۰۰  بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و فروشگاه‌ها توسط  بازرسان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مناطق تحت پوشش انجام شده است.

به گفته وی، طی این مدت ۱۲۱۵  مورد مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند و ۲۱۵ مرکز و  کارگاه‌های غیر مجاز مواد غذایی تعطیل و پلمب شدند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح