کد خبر : 175401
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 17:52
-

گران فروشی و عدم صدور فاکتور؛ در صدر تخلفات صنوف از ابتدای امسال

گران فروشی و عدم صدور فاکتور؛ در صدر تخلفات صنوف از ابتدای امسال

ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تشکیل ۲۶۰ هزار پرونده تخلف در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: بیشترین تخلفات در بخش گران فروشی و عدم صدور فاکتور بوده است. سید جواد احمدی خضر بیگی، چهارشنبه شب ۲۹ بهمن در حاشیه بازدید معاونان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان

 گران فروشی و عدم صدور فاکتور؛ در صدر تخلفات صنوف از ابتدای امسال

ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تشکیل ۲۶۰ هزار پرونده تخلف در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: بیشترین تخلفات در بخش گران فروشی و عدم صدور فاکتور بوده است.

سید جواد احمدی خضر بیگی، چهارشنبه شب ۲۹ بهمن در حاشیه بازدید معاونان سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازار روز شهر بیرجند در جمع خبرنگاران بیان کرد: در ۱۰ ماه گذشته بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار بازرسی در سطح کشور انجام شد که منجر به تشکیل بیش از ۲۶۰ هزار پرونده تخلف صنفی شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، وی اظهار کرد: با ارسال پرونده‌های تخلف به شعب تعزیرات حکومتی، به تعدادی رسیدگی شده و تعدادی هم در دست رسیدگی است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: شعب ویژه‌ای توسط تعزیرات حکومتی در سطح کشور تشکیل شده تا شکایت‌ها و پرونده‌های تخلف با سرعت بیشتری رسیدگی شود و بازدارندگی مناسبی داشته باشد.

احمدی با تاکید بر اینکه افرادی که تخلف کنند در امان نیستند، افزود: با توجه پیش رو بودن هفته‌های پایانی سال، نیاز است در عرضه و تقاضای کالاهای اساسی، وضعیت استان‌ها بررسی شود.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تشدید نظارت‌ها در روزهای پایانی سال خبر داد و افزود: طرح تشدید نظارت بر بازار و واحدهای صنفی از ۱۵ بهمن در سراسر کشور آغاز شد و به مدت دو ماه ادامه دارد.

وی گفت: خوشبختانه شرایط خراسان جنوبی هم از لحاظ فراوانی و هم قیمت اقلام کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، مطلوب است.

احمدی با بیان اینکه با تلاش همکاران وزارتخانه در پایان سال جاری و اوایل سال ۱۴۰۰ شرایط خوبی در تامین کالاهای مورد نیاز مردم و قیمت کالا رقم خواهد خورد، یادآور شد: ماهانه به طور میانگین ۲۰ هزار شکایت مردمی رسیدگی می‌شود که اغلب در زمینه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح