کد خبر : 69579
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 22:59
-

یوسفی: به فدراسیونها برای تکمیل ساخت و ساز در آزادی مهلت قانونی داده‌ایم

یوسفی: به فدراسیونها برای تکمیل ساخت و ساز در آزادی مهلت قانونی داده‌ایم

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: فدراسیونهایی که پیش از این اقدام به ساخت و ساز در آزادی کرده اند برای تکمیل ساختمان های نیمه کاره خود یک مهلت قانونی به فدراسیونها داده شده، در غیر این صورت شرکت ساختمانها را تکمیل می‌کند و به بهره برداری خواهد رساند. علیرضا عاصم یوسفی در

یوسفی: به فدراسیونها برای تکمیل ساخت و ساز در آزادی مهلت قانونی داده‌ایم

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: فدراسیونهایی که پیش از این اقدام به ساخت و ساز در آزادی کرده اند برای تکمیل ساختمان های نیمه کاره خود یک مهلت قانونی به فدراسیونها داده شده، در غیر این صورت شرکت ساختمانها را تکمیل می‌کند و به بهره برداری خواهد رساند.

علیرضا عاصم یوسفی در گفت و گو با ایسنا، پیرامون این پرسش که با توجه به دستورالعمل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به فدراسیونهای ورزشی مبنی بر این که در ورزشگاه آزادی دیگر شرایط ساخت و ساز برای فدراسیونها وجود ندارد، این دستورالعمل از چه زمانی اجرا خواهد شد؟ اظهار کرد: این دستورالعمل از روزی که ابلاغ شده قابل اجراست. با توجه به موارد قانونی که در بحث واگذاری زمین ها به فدراسیون های ورزشی از قبل وجود داشته و فدراسیون ها باید از زمان تحویل زمین ها به آنها، کار احداث را آغاز می کردند این کار میسر نشده است، بنابراین طبق دستور وزیر ورزش و جوانان، این دستورالعمل جدید به فدراسیون ها ابلاغ گردید.
وی گفت: ما قصد داریم دهکده توریستی ورزشی را در مجموعه آزادی ایجاد کنیم و سیاست وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در این است که ساخت و ساز دیگری در این مجموعه صورت نگیرد.
مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همچنین در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که اکثر فدراسیونها از جمله دوچرخه سواری پیش از این اقدام به ساخت و ساز کرده اند و ساختمان آنها نیمه کاره است، تکلیف این فدراسیونها چگونه خواهد بود و آیا این دستورالعمل شامل این فدراسیونها نیز می شود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: به فدراسیون های مستقر در آزادی جهت تکمیل ساختمان های نیمه ساز خود چند ماه فرصت می دهیم تا با نظارت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور هر چه سریعتر آنها را به پایان رسانند، به طوری که با بافت دهکده توریستی‌ – ورزشی آزادی همخوانی داشته باشد.
یوسفی ادامه داد: اگر نتوانستند در مهلت مقرر ساختمانهای نیمه کاره خود را به پایان برسانند، با توافق فدراسیون مربوطه، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ساختمان ها را تکمیل کرده و خودش به بهره برداری می رساند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح