کد خبر : 116879
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 21:08
-

مجوز تولید ماسک N95 در خراسان جنوبی صادر شد

مجوز تولید ماسک N95 در خراسان جنوبی صادر شد

ایسنا/خراسان جنوبی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: مجوز تولید ماسک N95  در استان از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صادر شد. غلامرضا آهنی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و به منظور انجام اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه و با توجه به تفویض اختیار

مجوز تولید ماسک N95 در خراسان جنوبی صادر شد

ایسنا/خراسان جنوبی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: مجوز تولید ماسک N95  در استان از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صادر شد.

غلامرضا آهنی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و به منظور انجام اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه و با توجه به تفویض اختیار صورت گرفته از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو اولین مجوز تولید ماسک N95  در استان از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صادر شد.

وی افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا و با توجه به احساس مسئولیت اجتماعی مردم و بخش خصوصی برای ورود به عرصه تولید ملزومات پزشکی یکی از تولیدکنندگان ماسک استان اقدام به تولید ماسک N95  کرد که مورد تایید کارشناسان واحد ملزومات و تجهیزات این معاونت قرار گرفت و موفق به اخذ مجوز تولید شد.

به گزارش ایسنا، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: این کارگاه تولیدی واقع در شهر بیرجند روزانه حدود ۳۰۰ عدد ماسک N95  تولید و برای عرضه به مراکز درمانی به معاونت غذا و دارو دانشگاه تحویل خواهد داد.

آهنی خاطرنشان کرد: این کارگاه همچنین مجوز تولیدکنندگان جراح و لباس کاور آل را از معاونت غذا ودارو اخذ کرده است.

وی ادامه داد: در زمینه تولید ماسک سه لایه نیز تاکنون چندین مورد مراجعه و ارسال نمونه محصول برای این معاونت داشته‌ایم که تعداد زیادی از آن‌ها حداقل استانداردهای لازم را نداشته و به متقاضیان راهنمایی‌های لازم برای افزایش کیفیت محصولات ارائه شده است.

آهنی خاطرنشان کرد: تاکنون از مجموع محصولات ارائه شده، ماسک سه لایه ۱۰کارگاه تولیدی پس از تایید کاشناسان واحد تجهیزات و ملزومات معاونت غذا ودارو موفق به اخذ مجوز تولید شده‌اند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح