کد خبر : 208945
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 1:40
-

بهترین کفپوش برای تراس + قیمت

بهترین کفپوش برای تراس + قیمت

تراس فضایی است که ما برای استراحت و فرار از استرس‌های روزمره‌ی خود به آن پناه می‌بریم؛ به همین جهت یکی از مهم‌ترین اقداماتی که می‌توانیم برای زیبایی بیشتر آن انجام دهیم انتخاب بهترین کفپوش تراس باکیفیت فوق‌العاده بالا است که در برابر عوامل محیطی گوناگون از قبیل نور خورشید، رطوبت، سرما و گرما مقاوم

ترموود تراس

تراس فضایی است که ما برای استراحت و فرار از استرس‌های روزمره‌ی خود به آن پناه می‌بریم؛ به همین جهت یکی از مهم‌ترین اقداماتی که می‌توانیم برای زیبایی بیشتر آن انجام دهیم انتخاب بهترین کفپوش تراس باکیفیت فوق‌العاده بالا است که در برابر عوامل محیطی گوناگون از قبیل نور خورشید، رطوبت، سرما و گرما مقاوم باشد. اگر می‌خواهید هوشمندانه‌ترین گزینه‌ی ممکن را برای تراس یا بالکن منزل خود انتخاب کنید مطالعه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

انواع کفپوش بالکن

در زمان انتخاب کفپوش بالکن جدا از زیبایی باید به عملکرد و ایمنی آن هم توجه کنید. بهترین گزینه‌های پیش روی شما در ادامه بررسی شده‌اند تا بتوانید مناسب‌ترین مورد را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید:

چوب بلاست

چوب بلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک است که با استفاده از تکنولوژی‌ها روز دنیا تولید و به عنوان کفپوش تراس مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع کفپوش در برابر عمده‌ی عوامل محیطی مقاومت مناسبی از خود نشان می‌دهد و دوام فوق‌العاده‌ای هم در شرایط آب و هوایی نامناسب دارد؛ به همین جهت می‌توان با خیال راحت از آن استفاده کرد.

سنگ

سنگ یکی از مهم‌ترین متریال‌های مورد استفاده در ساختمان‌سازی است که می‌تواند در پوشش بالکن شما هم نقش داشته باشد. از جمله سنگ‌های کاربردی در این زمینه می‌توانیم به مرمریت، تراورتن، گرانیت و سنگ‌های چوبی اشاره کنیم که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند.

بتن

بتن هم از گزینه‌های مناسب برای پوشاندن کف بالکن یا تراس به ویژه‌ برای افرادی با بودجه‌ی محدود است. این متریال فوق‌العاده مقاوم که تحت تاثیر فشار و پرس به شکل تایل در می‌آید، فرآیند نصب بسیار آسان و سریعی دارد و بعد از نصب هم دوام بالایی از خود نشان می‌دهد.

موزاییک

موزاییک از متداول‌ترین گزینه‌ها برای پوشش کف تراس و بالکن محسوب می‌شود و به دلیل تنوع طرح و رنگ بالایی که دارد می‌توانید به سادگی مورد دلخواهتان را پیدا و اجرا کنید. از طرفی دیگر برای زیبایی بیشتر نتیجه‌ی کار می‌توان در بین فاصله‌‌ی تایل‌های موزاییک از چمن مصنوعی هم استفاده کرد.

ترموود تراس

ترموود به سبب مزایای بیشمار خود به عنوان بهترین گزینه برای کفپوش تراس در نظرگرفته می‌شود. تولید این کفپوش با استفاده از فرآیندهای حرارتی خاصی صورت می‌گیرد که نتیجه‌ی نهایی آن افزایش مقاومت این متریال در برابر رطوبت و تغییرات دمایی متعدد است.

به گفته فراوود :
یکی از بهترین محصولات برای استفاده به عنوان کفپوش تراس، تایل ترموود است. تایل ها علاوه بر زیبایی، دوام و مقاومت زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی، رطوبت و … دارند و بهترین گزینه برای تراس ساختمان ها هستند.

مزایای استفاده از ترموود به عنوان کفپوش بالکن

نصب ترموود تراس مزایای متعددی دارد که در ادامه بررسی شده‌اند:

زیبایی ظاهری

ترموود تراس ظاهر زیبایی دارد و به واسطه‌ی همین جذابیت ظاهری می‌تواند فضایی گرمی و صمیمی در تراس و بالکن شما ایجاد کند. علاوه بر این رنگ منحصربه‌فرد این متریال و بافت طبیعی که دارد به سادگی با آیتم‌های دیگر در فضا ست می‌شود و درخشش بیشتری به آن می‌بخشد.

مقاومت در برابر پوسیدگی

رطوبت الوارهای به‌کار‌رفته در ساخت ترموود با حرارت کاهش پیدا کرده است؛ به همین جهت در صورت مراقبت صحیح در برابر پوسیدگی مقاومت بی‌نظیری از خود نشان می‌دهد.

نگهداری آسان

از دیگر مزایای استفاده از ترموود به عنوان کفپوش بالکن می‌توانیم به نگهداری آسان آن اشاره کنیم. کفپوش‌های ترموود نیازی به روغن‌کاری، رنگ کردن یا لکه‌زدایی ندارند و به راحتی و با استفاده از آب و صابون و سایر محلول‌های ضد‌عفونی‌کننده تمیز می‌شوند.

نصب و جداسازی ساده

مستاجرانی که می‌خواهند در بالکن و تراس محل فعلی سکونت خود تغییر ایجاد کنند کافی است انواع مدل ترموود را خریداری کنند؛ چرا که به راحتی و در عرض چند دقیقه نصب یا جداسازی می‌شوند.

دوام بالا

کفپوش تراس از جنس ترموود در برابر رطوبت، آفت، آتش، پارگی، تغییر دما و خط و خش مقاوم است و دچار تغییر شکل هم نمی‌شود؛ بنابراین تا سال‌های طولانی زیبایی و جذابیت اولیه خود را حفظ می‌کند.

ایجاد ارزش افزوده

استفاده از ترموود برای پوشش تراس منزل شما می‌تواند میزان جذابیت و ارزش آن را افزایش دهد؛‌ به طوری که مشتریان احتمالی حاضر شوند برای خرید آن مبالغ بالاتری را پرداخت کنند.

قیمت ترموود تراس

فرآیند پیچیده‌ای که برای ساخت ترموود مورد استفاده قرار می‌گیرد باعث می‌شود قیمت آن در مقایسه با سایر کفپوش‌های چوبی بالاتر باشد؛ البته در مجموع قیمت این متریال تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد که شامل نوع چوب مورد استفاده، ابعاد و طراحی آن هستند. با این حال دوام و زیبایی که با نصب ترموود تراس در اختیار شما قرار می‌گیرد کاملاً قیمت بالای آن را که با توجه به برند تولیدکننده و کیفیت نهایی آن متغیر است، توجیه می‌کند.

معماریکا؛ مرجع تخصصی فروش و اجرای ترموود

معماریکا از برندهای نام آشنا در صنعت معماری است که در حال حاضر با تکیه بر مهارت‌های اعضای تیم خود در زمینه‌ی تولید و طراحی ترموود تراس فعالیت می‌کند و با ارائه‌ی بهترین نمونه‌های این متریال در تلاش است محصولات باکیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهد تا سال‌ها بدون مشکل از آن در بخش‌های مختلف خانه یا محل کار خود استفاده کنند و از روح و نشاط حاکم بر فضا لذت ببرند. مجموعه‌ی خدمات و امکاناتی که در معماریکا در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد به شرح زیر است:

  • طراحی و اجرای روف گاردن
  • تولید و اجرای ترموود در مدل‌ها و طرح‌های گوناگون
  • طراحی نما با ترموود در سطوح مقاطع متنوع
  • تطابق کیفیت محصولات با استانداردهای جهانی
  • سه سال گارانتی تعویض و ترمیم در صورت نصب ترموود توسط کارشناسان مجموعه

سخن پایانی

برای کفپوش تراس متریال‌های متنوعی پیش روی شما قرار دارد؛ با این حال همان‌طور که ملاحظه کردید ترموود یکی از بهترین گزینه‌های موجود است که به سبب زیبایی بی‌حد‌وحصر خود درخشش و صمیمیت فضای شما را چندین برابر می‌کند و در عین حال به لطف مقاومت بالا تا سال‌ها شما را از تعویض یا خرید متریال‌های جدید برای کف نجات می‌دهد. مجموعه‌ی معماریکا با تولید بهترین مدل‌های ترموود مطابق با استانداردهای روزدنیا محصولاتی را با قیمت مقرون‌به‌صرفه و دوام بی‌‌نظیر به فروش می‌رساند که به صورت همزمان زیبایی و کارایی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح