کد خبر : 77547
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 23:03
-

رشد ۱۰۰ درصدی فروش شرکت مس در سه‌ماهه نخست امسال

رشد ۱۰۰ درصدی فروش شرکت مس در سه‌ماهه نخست امسال

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در سه‌ماهه نخست سال جاری ۱۰۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشتیم درحالی‌که سال گذشته نیز رکوردهای بسیارخوبی ثبت شد. “اردشیر سعدمحمدی” امروز ۹ تیرماه در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، با قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در سرچشمه، اظهار کرد:

رشد ۱۰۰ درصدی فروش شرکت مس در سه‌ماهه نخست امسال

ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در سه‌ماهه نخست سال جاری ۱۰۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشتیم درحالی‌که سال گذشته نیز رکوردهای بسیارخوبی ثبت شد.

“اردشیر سعدمحمدی” امروز ۹ تیرماه در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، با قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در سرچشمه، اظهار کرد: این حضور نشانه اهمیت به تولید در کشور است و وظیفه خود می‌دانم از تک‌تک مدیران و پرسنل شرکت ملی صنایع مس ایران تشکر کنم چراکه عاشقانه، صادقانه و با خلوص نیت کار می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت شرکت مس عنوان کرد: با فروشی که در این هفته انجام می‌دهیم تا پایان تیرماه به اندازه کل سال ۹۸ در این چهارماه فروش خواهیم داشت که این یک اتفاق بزرگ است.

سعدمحمدی ادامه داد: در سه‌ماهه نخست سال جاری به اندازه ۱۰۰ درصد رشد فروش نسبت به سال گذشته داشتیم درحالی‌که سال گذشته نیز رکوردهای بسیارخوبی ثبت شد لذا روند مناسب و شرایط خوبی را طی می‌کنیم.

وی یادآور شد: در بحث تولید تاکنون بیش از ۸۰ هزار تن کاتد را به همت کارکنان و پرسنل تولید کردیم، شرایط صادرات مساعد است و در توسعه‌ها نیز اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است و امیدواریم ظرف چهارسال آینده جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا در تولید مس باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بیان کرد: امیدواریم این کار بزرگ را که شاخصه‌های عددی بین‌المللی دارد به یاری خدا و همت پرسنل و کارکنان اجرا کنیم.

به گزارش ایسنا، مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این جلسه گفت: روند خوبی در تولید طی می‌شود و امسال نیز سعی کرده‌ایم اعداد سخت پارسال را در تولید و بهره‌وری داشته باشیم.

“حسین احمدی” با اشاره به اینکه در زمینه توسعه در دره‌زار و درآلو وضعیت خوبی داریم، افزود: در حوزه‌های بهره‌وری انرژی و مصرف آب با تدبیر مسئولان عالی‌رتبه کشور آب خلیج فارس نیز به سرچشمه رسید و با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های توسعه، معضل کمبود آب بود این مشکل رفع شد. در برق نیز مصوبه احداث نیروگاه را داریم که عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و امیدواریم در همه زیرساخت‌های شرکت بتوانیم رتبه خوبی را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها و توانمندی‌های فنی مجتمع در سایه تحریم و شرایط کرونا میسر شده، خاطرنشان کرد: در مسئولیت‌های اجتماعی نیز شرکت مس پیشرو بوده و امیدواریم با تلاش همکاران و افزایش درآمد شرکت، بتوانیم به مردم منطقه و پیرامون، کمک‌های بیشتری کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح