کد خبر : 14232
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 17:54
-

ضرورت تامین آب ساکنان بورالان ماکو در کمترین زمان ممکن

ضرورت تامین آب ساکنان بورالان ماکو در کمترین زمان ممکن

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: روند تامین آب منطقه بورالان ماکو باید هر چه سریعتر به حالت عادی برگردد. آیدین رحمانی امروز ۱۱ فروردین در جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ماکو که در محل فرمانداری این شهرستان با محوریت رسیدگی به مشکلات بوجود آمده در

ضرورت تامین آب ساکنان بورالان ماکو در کمترین زمان ممکن

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: روند تامین آب منطقه بورالان ماکو باید هر چه سریعتر به حالت عادی برگردد.

آیدین رحمانی امروز ۱۱ فروردین در جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ماکو که در محل فرمانداری این شهرستان با محوریت رسیدگی به مشکلات بوجود آمده در چشمه ثریا منطقه مرزی بورالان ماکو ترتیب یافت با تاکید بر لزوم انجام اقدامات فوری برای تامین آب منطقه بورالان ماکو گفت: احداث سازه های غیر اصولی در آن سوی مرز باعث هدایت سیلاب به داخل منطقه مرزی بورالان ماکو شده و ضروری است با رایزنی و پیگیری های دیپلماتیک این موضوع حل و فصل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت بازسازی و تامین آب ساکنان این منطقه در کمترین زمان ممکن تاکید کرد و افزود: چشمه ثریا منطقه مرزی بورالان ماکو یکی از مهم ترین منابع تامین کننده اصلی آب در این منطقه است.

وی گفت: آب آشامیدنی ۲۰ روستا با بیش از ۱۲۰۰ خانوار از این چشمه تامین می‌شود و سیل بوجود آمده این منطقه را تحت آسیب جدی قرار داده است که نیاز است فورا اقدامات اساسی برای برگشت چشمه به حالت اولیه و طبیعی خود انجام یابد.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار تصریح کرد: دستگاه های متولی علاوه بر اجرای اقدامات لازم، نسبت به پیشگیری از تکرار چنین حوادثی نیز باید برنامه ریزی داشته باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روز برفی

شب برفی

تیتر باران

شب پاتوق

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح