کد خبر : 208787
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 18:24
-

آموزش ۶۲۲ مددجوی زنجانی در طرح تابستانه مهارت

آموزش ۶۲۲ مددجوی زنجانی در طرح تابستانه مهارت

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، روح الله صالحی، با  تبریک روز مهارت، گفت: هر سال طرح تابستانه مهارت با همکاری فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد با هدف مهارت آموزی مددجویان این نهاد اجرایی می‌شود. مدیرکل کمیته امداد استان، ادامه داد: این طرح به منظور ایفای نقش موثر در هدایت شغلی و تحصیلی نوجوانان

آموزش ۶۲۲ مددجوی زنجانی در طرح تابستانه مهارت

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، روح الله صالحی، با  تبریک روز مهارت، گفت: هر سال طرح تابستانه مهارت با همکاری فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد با هدف مهارت آموزی مددجویان این نهاد اجرایی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان، ادامه داد: این طرح به منظور ایفای نقش موثر در هدایت شغلی و تحصیلی نوجوانان و جوانان دانش‌آموز با بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل سازمان‌های متولی در جهت افزایش مهارت‌آموزی، عدالت آموزشی، توانمندسازی اقتصادی، سرمایه‌گذاری علمی و توسعه کمی و کیفی خدمات گروه‌های مخاطب با تاکید بر دانش آموزان کم بضاعت در استان اجرا می شود.

وی، یکی از اهداف این طرح را ایفای نقش موثر در هدایت شغلی و تحصیلی نوجوانان دانش‌آموز دانست و گفت: «طرح تابستانه مهارت» از ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور در زنجان اجرایی می‌شود و تا ۱۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان، با بیان اینکه جامعه هدف طرح تابستانه مهارت را دانش‌آموزان و سایر گروه‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و به صورت رایگان شامل می‌شود، یادآورشد: سنین ۱۲ تا ۱۵ سال تحت عنوان مهارت‌آموز و سنین ۱۵ تا ۱۸ سال تحت عنوان کارآموز هستند. این طرح در مراکز آموزشی دولتی و آموزشگاه‌های آزاد در حال اجرا است.

وی، در پایان با اشاره به شناسایی ۲۲۰۰ دانش آموز در طرح تابستانه مهارت گفت: تاکنون فرآیند حضور ۶۲۲ مددجو در این طرح فراهم شده و مابقی نیز در حال طی فرایندهای مربوطه برای حضور در دوره های آموزشی مربوطه هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح