تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 22:21
78 بازدید
کد خبر : 1830

برگزاری آئین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند در سکوت خبری

برگزاری آئین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند در سکوت خبری

آئین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند بدون حضور خبرنگاران برگزار شد. به گزارش ایسنا، آئین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند و انتخاب هیئت رئیسه به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و باحضور معاون عمران و امور برنامه‌ریزی فرماندار و اعضا شورا هم‌زمان با سراسر کشور در ۱۴

آئین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آئین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر نهاوند و انتخاب هیئت رئیسه به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و باحضور معاون عمران و امور برنامه‌ریزی فرماندار و اعضا شورا هم‌زمان با سراسر کشور در ۱۴ مردادماه در سالن شهدای فرمانداری نهاوند برگزار شد.
این آیین بدون حضور رسانه و در سکوت خبری انجام شد در حالیکه یکی از شعارهای شورای ششم نهاوند تقویت تعامل با رسانه و گشودن درهای بسته اطلاع‌رسانی به روی رسانه‌ها عنوان شده بود.
این در حالی‌ست که در سایر شهرهای استان با حضور رسانه‌ها این آئین انجام شده است.
به گزارش ایسنا، در قانون شوراها آمده که در ابتدای هر دوره شورا پس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه سنی، متن سوگندنامه قرائت می‌شود و اعضای در حال قیام آن را تکرار و پس از انجام مراسم، سوگندنامه را امضا می‌کنند.
گفتنی است؛ صفی‌الله خرم‌آبادی به عنوان رئیس،داوود سلگی به عنوان نایب رئیس، قاسم سیف به عنوان خزانه دار،مجید پرویزی به عنوان سخنگو، عبدالعلی ملکی عضو شورای شهر، مومنعلی دارابی عضو شورای شهر و رضا کرمعلی به عنوان عضو و منشی شورای شهر نهاوند انتخاب شدند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.