تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 18:00
153 بازدید
کد خبر : 187348

تحت پوشش قرار گرفتن خدمات درمان ناباروری توسط بیمه سلامت

تحت پوشش قرار گرفتن خدمات درمان ناباروری توسط بیمه سلامت

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: خدمات درمان ناباروری در سال ۱۴۰۰تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت. جعفری افزود: براساس سیاستهای جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و با هدف حمایت مالی ، دسترسی عادلانه و کاهش پرداخت از جیب مردم، پوشش خدمات درمان ناباروری در دستور کار سازمان بیمه سلامت ایران قرار

تحت پوشش قرار گرفتن خدمات درمان ناباروری توسط بیمه سلامت

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: خدمات درمان ناباروری در سال ۱۴۰۰تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت.

جعفری افزود: براساس سیاستهای جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و با هدف حمایت مالی ، دسترسی عادلانه و کاهش پرداخت از جیب مردم، پوشش خدمات درمان ناباروری در دستور کار سازمان بیمه سلامت ایران قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در سال های گذشته ، خدمات اصلی ناباروری از قبیل IUI و IVF و میکرواینجکشن از حمایت های بیمه ای برخوردار نبودند و با این مصوبه از سالجاری این خدمات تحت پوشش قرار می گیرند.

مدیرکل بیمه سلامت استان افزود: سهم پرداختی سازمان برای خدمات بستری و سرپایی ۹۰% تعیین گردیده و علاوه بر پوشش تعرفه های دولتی، تعرفه های عمومی غیردولتی نیز به تعهدات سازمان اضافه شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان، جعفری گفت: خرید خدمات درمان ناباروری از کلیه مراکز مجاز ارائه دهنده این خدمات در بخش دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی انجام شده و بیمه شدگان صندوق بیمه همگانی ، روستایی و سایراقشار نظام ارجاع یک برای اخذ این خدمات با مراجعه به مراکز عمومی غیردولتی و خصوصی معاف از ارجاع می باشند.

وی ادامه داد: بیمه شدگان می توانند سئوالات مرتبط با مباحث بیمه ای خود را از طریق شماره گیری ۱۶۶۶ مطرح کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.