تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 - 10:20
75 بازدید
کد خبر : 171754

حضور انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان

حضور انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان

مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به حضور این انتشارات در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان گفت: انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در این نمایشگاه با ۱۱۳ اثر شرکت کرده است. به گزارش ایسنا،   مجتبی اخلاقی با اشاره به حضور این انتشارات در پانزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان

حضور انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان

مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به حضور این انتشارات در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان گفت: انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در این نمایشگاه با ۱۱۳ اثر شرکت کرده است.

به گزارش ایسنا،   مجتبی اخلاقی با اشاره به حضور این انتشارات در پانزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان و نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان توضیح داد: انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در این نمایشگاه با ۱۱۳ اثر شرکت کرده است. کتاب‌ها در حوزه‌های روزشمار جنگ ایران و عراق، تاریخ شفاهی فرماندهان دفاع مقدس و کتاب‌های حوزه نظامی شامل نبردها، اطلس و کتاب‌های تحلیلی و پاسخ به شبهات دفاع مقدس هستند.

وی از تخفیف ۲۰ درصدی این آثار در نمایشگاه استانی اصفهان خبر داد و بیان کرد: در این نمایشگاه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.ketab.ir وارد پنل نمایشگاه شوند و در پنل جستجو کتاب مورد علاقه شان را جستجو کنند.

مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس افزود: امکان خرید در نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان ۲۴ ساعته است و هزینه ارسال آثار رایگان خواهد بود.

اخلاقی یادآور شد: نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان از بیستم آذرماه فعال‌شده و تا بیست و ششم آذرماه برگزار خواهد شد. انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه استانی آذربایجان غربی و همچنین تهران که به‌زودی برگزار خواهند شد، حضور داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.