تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 22:50
52 بازدید
کد خبر : 94723

شناسایی ۲۲۲ مورد جدید کرونا در قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته

شناسایی ۲۲۲ مورد جدید کرونا در قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته

ایسنا/قزوین در ۲۴ ساعت گذشته (یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۹۶ نفر نیز در این مدت بستری شدند و فوتی با علائم قطعی کرونا گزارش نشد. طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در ۲۴ ساعت گذشته (یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰)،

شناسایی ۲۲۲ مورد جدید کرونا در قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته

ایسنا/قزوین در ۲۴ ساعت گذشته (یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۹۶ نفر نیز در این مدت بستری شدند و فوتی با علائم قطعی کرونا گزارش نشد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در ۲۴ ساعت گذشته (یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰)، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان قزوین شناسایی و ۹۶ نفر نیز در این مدت بستری شدند.

با احتساب این تعداد بستری‌ها، کل بیماران بستری در سطح بیمارستان‌های استان قزوین به ۴۰۷ نفر رسید، ۶۵ نفر از بیماران نیز در این مدت از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بدحال و متصل به دستگاه‌های کمک تنفسی ۱۶ نفر بوده و فوتی با علائم قطعی کرونا گزارش نشد.

گفتنی است تعداد کل فوتی‌های استان قزوین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۸۴۰ نفر و تعداد کل بستری‌ها نیز در این مدت ۲۷ هزار و ۵۴۱ نفر بوده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.