تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401 - 18:29
90 بازدید
کد خبر : 196489

طلا فروشان مشهدی برای آزادی زندانیان ۳ میلیارد تومان کمک کردند

طلا فروشان مشهدی برای آزادی زندانیان ۳ میلیارد تومان کمک کردند

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی از کمک ۳ میلیارد تومانی اعضای اتحادیه صنف طلا و جواهر مشهد برای آزادی زندانیان خبرداد. به گزارش خبرنگار ایلنا ، جواد غفاریان طوسی گفت: این جشن گلریزان با مشارکت ۱۵۰ عضو این اتحادیه برگزار شد و یک دستگاه پُز ستاد دیه نیز

طلا فروشان مشهدی برای آزادی زندانیان ۳ میلیارد تومان کمک کردند

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی از کمک ۳ میلیارد تومانی اعضای اتحادیه صنف طلا و جواهر مشهد برای آزادی زندانیان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، جواد غفاریان طوسی گفت: این جشن گلریزان با مشارکت ۱۵۰ عضو این اتحادیه برگزار شد و یک دستگاه پُز ستاد دیه نیز برای دریافت کمک‌های دیگر اعضای این اتحادیه صنفی تا ۱۵ اردیبهشت در اختیار مسئولان اتحادیه قرار دارد.

او گفت: کمک‌های مردم و خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پارسال در این استان ۲۱۰ میلیارد ریال بود که این کمک‌ها نسبت به سال ۱۳۹۹ رشدی ۲.۵ برابری داشته است.

رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: پارسال ۵۴۳ زندانی جرایم غیرعمد با پرداخت بلاعوض و همکاری نیکوکاران، دریافت تسهیلات بانکی، پذیرش اعسار، اخذ گذشت از شاکیان، پیگیری‌های حقوقی، مددکاری و مشاوره‌ای از زندان‌های این استان آزاد شدند.

غفاریان طوسی گفت: خیران می‌توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک‌های خود را از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ پرداخت کنند.

او گفت: نیکوکاران برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد که واجد شرایط مساعدت هستند باید با شماره‌های ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ و ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.