تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 18:28
46 بازدید
کد خبر : 178197

لزوم در نظر گرفتن همه ذینفعان در طرح های مدیریت شهری/ شرط پیشگیری از حوادث

لزوم در نظر گرفتن همه ذینفعان در طرح های مدیریت شهری/ شرط پیشگیری از حوادث

عضو شورای شهر تهران خواستار بازنگری طرح های مرتبط با موضوع HSE شد و گفت: تا زمانی که در طرح ها حقوق ذینفعان را در نظر نگیریم، نمی توان مانع بروز حوادثی مانند بازار گل محلاتی شد. به گزارش ایسنا، سیداحمد علوی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با

لزوم در نظر گرفتن همه ذینفعان در طرح های مدیریت شهری/ شرط پیشگیری از حوادث

عضو شورای شهر تهران خواستار بازنگری طرح های مرتبط با موضوع HSE شد و گفت: تا زمانی که در طرح ها حقوق ذینفعان را در نظر نگیریم، نمی توان مانع بروز حوادثی مانند بازار گل محلاتی شد.

به گزارش ایسنا، سیداحمد علوی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به لزوم بازنگری طرح های مرتبط با HSE توسط مدیریت شهری و بروز حوادثی مانند انفحار بازار گل و گیاه محلاتی گفت: حوادثی از این دست نشان داد که ما درد و مشکل را می شناسیم و سالهاست که آن را بررسی و برایش طرح می نویسیم اما در همین حد می ماند تا اتفاقی بیفتد و برویم با دستور دادستانی آن را پلمب کنیم.

وی با بیان اینکه علت کاربردی نبودن طرح ها نادیده گرفته شدن حقوق ذینفعان است، افزود: این حوادث نشان می دهد در طرح هایی که آماده می کنیم خیلی ذینفعان را در نظر نمی گیریم و در برخی جاها نیز نهادهای نظارتی دست همکاران ما را می بندند و نمی توانیم که با ذینفعان به توافق برسیم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: نتیجه این می شود که حوادث رخ می دهند و تازه ما به فکر می افتیم که ذی نفعان را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به نادیده گرفته شدن حقوق ذینفعان در طرح های دیگر مانند نوسازی بافت فرسوده گفت: همین مشکل را در نوسازی بافت فرسوده هم داریم، در آنجا هم حقوق ذینفعان را در نظر نگرفته ایم و بیشتر به فکر خودمان بودیم.

علوی خطاب به مدیران شهری گفت: از همکاران در دوره جدید مدیریت شهری می خواهم با توجه به زمان حدود ۴ ساله که در اختیار و جرأت و جسارت را دارند، برای این فکری کنند و طرح ها را بازنگری کنند و درگیر طرح های قدیمی نشویم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.