تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 18:09
195 بازدید
کد خبر : 191755

مرکز دیالیز چادگان افتتاح شد

مرکز دیالیز چادگان افتتاح شد

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان گفت: بخش دیالیز بیماران کلیوی شهر چادگان با کمک ویژه خیران در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع احداث شد و به بهره‌برداری رسید. غلامعلی حاجی عرب، امروز (یکشنبه- ۱۹ بهمن‌ماه) در مراسم بهره‌برداری و افتتاح بخش دیالیز بیماران کلیوی شهر چادگان، اظهار کرد: برای تأمین و احداث تجهیزات

مرکز دیالیز چادگان افتتاح شد

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان گفت: بخش دیالیز بیماران کلیوی شهر چادگان با کمک ویژه خیران در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

غلامعلی حاجی عرب، امروز (یکشنبه- ۱۹ بهمن‌ماه) در مراسم بهره‌برداری و افتتاح بخش دیالیز بیماران کلیوی شهر چادگان، اظهار کرد: برای تأمین و احداث تجهیزات مورد نیاز این مرکز ۵ میلیارد تومان هزینه شده است و این مرکز با دریافت مجوز از دانشگاه علوم پزشکی، با ۱۲ تخت آمادگی ارائه خدمات به بیماران کلیوی تحت پوشش و دیگر مراجعه کنندگان را دارد.

وی با بیان اینکه تمام تجهیزات جانبی مرکز دیالیز مطابق با استانداردهای پزشکی است که در مرحله اول ۴ تخت آن فعال است، افزود: با افتتاح این مرکز در بهمن‌ماه ۹۹، ۱۲ بیمار دیالیزی شهر چادگان تحت پوشش و درمان قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان با اشاره به شروع عملیات اجرایی احداث ساختمان دیالیز در آبان ماه ۱۳۹۶ ادامه داد: با افتتاح این مرکز ۴ نفر پرستار که آموزش‌های تخصصی لازم را فرا گرفته‌اند، مشغول به کار خواهند شد و برای ۵ نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.

زیرساخت‌های بهداشتی و پزشکی در چادگان تقویت می‌شود

همچنین فرماندار چادگان در این آیین، گفت: در طبقه اول ساختمان جدید خدمات دیالیز ارائه و طبقه دوم نیز به عنوان درمانگاه پزشکی در صورت تأمین اعتبار تا ۵۰۰ میلیون تومان مورد استفاده و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی بوعلی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ نفر پرسنل دارد و می‌طلبد که با توجه به نیاز شهرستان قسمت‌های دیگر بیمارستان هم تکمیل شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.