تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 17:08
68 بازدید
کد خبر : 192228

نخست وزیر یونان به نقض محدودیت‌های کرونایی متهم شد

نخست وزیر یونان به نقض محدودیت‌های کرونایی متهم شد

حزب اپوزیسیون “سیریزا” یونان نخست وزیر این کشور را به نقض محدودیت‌های کرونایی با شرکت در یک گردهمایی ۵۰ نفره متهم کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، “کریاکوس میتسوتاکیس”، نخست وزیر یونان روز شنبه از گروه کوچکی از جزایر در منطقه “ایکاریا” واقع در شرق دریای اژه دیدن کرد. وی در جریان

نخست وزیر یونان به نقض محدودیت‌های کرونایی متهم شد

حزب اپوزیسیون “سیریزا” یونان نخست وزیر این کشور را به نقض محدودیت‌های کرونایی با شرکت در یک گردهمایی ۵۰ نفره متهم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، “کریاکوس میتسوتاکیس”، نخست وزیر یونان روز شنبه از گروه کوچکی از جزایر در منطقه “ایکاریا” واقع در شرق دریای اژه دیدن کرد. وی در جریان سفر به جزیره ایکاریا با تعدادی از اعضای حزب “دموکراسی جدید” در یک ضیافت شام شرکت کرد.

“ناسوسا ایلیوپولوسا”، سخنگوی حزب سیریزا مدعی شد که شرکت میتسوتاکیس در این ضیافت شام با حضور یک جمعیت حدودا ۵۰ نفره در یک بالکن “نقض تحریک‌آمیز تمامی برنامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی” محسوب می‌شود.

نخست وزیر یونان شخصا تاکید کرد که تمامی تدابیر احتیاطی لازم از جمله فاصله‌گذاری مناسب دور میزها در این ضیافت شام رعایت شده بودند.

میتسوتاکیس اواسط ژانویه دومین مرحله از واکسیناسیون کرونا با واکسن‌های فایزر را دریافت کرد. وی نخستین مرحله از واکسیناسیون کرونا را در دسامبر ۲۰۲۰ انجام داده بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.