تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 15:16
64 بازدید
کد خبر : 178808

پاک فطرت: رأی مثبت مجلس به بودجه به معنای رفتن به سمت اصلاح ساختار است

پاک فطرت: رأی مثبت مجلس به بودجه به معنای رفتن به سمت اصلاح ساختار است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: رأی مثبت مجلس به اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۰، به معنای رضایت ما از رفتن آن به سمت اصلاح ساختار است تا با انجام اصلاحات به سمت تولیدمحور بودن و اشتغال پیش برویم. به گزارش ایسنا، علیرضا پاک فطرت در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با

پاک فطرت: رأی مثبت مجلس به بودجه به معنای رفتن به سمت اصلاح ساختار است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: رأی مثبت مجلس به اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۰، به معنای رضایت ما از رفتن آن به سمت اصلاح ساختار است تا با انجام اصلاحات به سمت تولیدمحور بودن و اشتغال پیش برویم.

به گزارش ایسنا، علیرضا پاک فطرت در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به رأی مثبت نمایندگان به اصلاحیه بودجه لایحه ۱۴۰۰، گفت: این رأی به معنای رضایت ما از رفتن آن به سمت اصلاح ساختار است تا با انجام اصلاحات به سمت تولید محور بودن و اشتغال پیش برویم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان این ادعا که بودجه‌ای ۱۴۰۰ تورم‌زا است، گفت:  اگر دقت نکنیم، سال آینده نیز تورمی بیش از امسال خواهیم داشت.

پاک فطرت در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: عدم نظارت در دولت و ساختار دولت به ویژه سازمان حفاظت محیط زیست جدی است. متاسفانه این سازمان از قوانین سوءاستفاده می‌کند و چوب لای چرخ تولید و تولیدکنندگان می‌گذارد، لذا امید می‌رود رئیس جمهور نظارت بیشتری بر این سازمان داشته باشد.

وی همچنین در تذکری خطاب به دولت و وزرای امور اقتصادی و صمت درخصوص عدم کنترل بازار گفت: متاسفانه بازار ثبات ندارد، به همین دلیل مردم آرامش لازم را ندارند، چرا که هر روز با افزایش قیمت‌ها مواجه می‌شوند. همچنین مشکل امروز کشور بحث مسکن است و دولت به جای اینکه درخصوص ساخت مسکن تسهیل کند، روزانه قیمت مصالح ساختمانی به ویژه قیمت آهن و سیمان که اصل کار ساختمان سازی است را افزایش می‌دهد. دولت توجه بیشتری به این امر داشته باشد تا مردم با جرأت بیشتری به امر ساختمان سازی ورود کنند.

انتهای پیام

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.