تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 12:21
45 بازدید
کد خبر : 127685

کیفیت،سرعت و قیمت سه عامل مهم اجرای پروژه ها در رشت

کیفیت،سرعت و قیمت سه عامل مهم اجرای پروژه ها در رشت

ایسنا/گیلان رییس شورای شهر رشت گفت: علاوه بر کیفیت و سرعت در انجام پروژه ها، قیمت هم مهم است. رمضانپور نرگسی امروز در جلسه شورای شهر گفت: برای توسعه شهر رشت کارها و پروژه های بزرگی پیش بینی شده است و بهره گیری از افراد و شرکت های می تواند انجام آنها را محقق کند. وی افزود: بسیار مهم است که

کیفیت،سرعت و قیمت سه عامل مهم اجرای پروژه ها در رشت

ایسنا/گیلان رییس شورای شهر رشت گفت: علاوه بر کیفیت و سرعت در انجام پروژه ها، قیمت هم مهم است.

رمضانپور نرگسی امروز در جلسه شورای شهر گفت: برای توسعه شهر رشت کارها و پروژه های بزرگی پیش بینی شده است و بهره گیری از افراد و شرکت های می تواند انجام آنها را محقق کند.

وی افزود: بسیار مهم است که کنندگان کار علاوه بر کیفیت و سرعت خوبی که دارند، در مورد قیمت هم مدارا کنند.

رمضانپور با اشاره به احداث تقاطع غیر همسطح میدان نیروی دریایی و میدان امام حسین(ع) رشت توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: کیفیت و سرعت خوب این قرارگاه برکسی پوشیده نیست اما در مورد قیمت هم باید میزان کمتری پیشنهاد کنند.

وی بیان اینکه قرار است احداث تقاطع‌های غیر هم‌سطح نیروی دریایی و میدان امام حسین (ع) با ۱۸۰ درصد پلوس انجام شود، افزود: در حال حاضر افرادی در شهر رشت با قیمت کمتری می‌توانند این پروژه را به اتمام برسانند.

در ادامه امیرحسین علوی عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز با بیان اینکه رسانه ها در انعکاس اخبار و عملکردهای شورا بسیار تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه پخش کردن فیلم های منقطع از جلسات شورا با تیترهای غیر واقعی موجب تشویش اذهان عمومی می شود.

وی تصریح کرد: مدیریت شورا و روابط عمومی شورای شهر باید در چنین مواردی پویاتر عمل کند و با پاسخ های شفاف و واقعی مردم را از حقایق مطلع کنند.

علوی تصریح کرد: پیرامون ارزش منطقه‌ای از سال ۹۲ هیچ‌گونه افزایش قیمتی انجام‌ نشده است و با پیشنهاد شهرداری ۴۰ درصد افزایش قیمت در خیابان‌های اصلی شهر توسط شورا مصوب شد و برای خیابان‌های فرعی نیز ۲۵ درصد لحاظ شده است و مطرح‌شدن این موضوع با آن سبک و سیاق که شورا علیه شهر و شهرداری است، دروغ محض است.

علوی در ادامه از ریاست شورا خواست بر سلب عضویت اعضایی از شورای رشت که به طور متوالی ۶جلسه غیبت دارند را پیگیری کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.