کد خبر : 133310
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 3:08
-

۳ فوتی و ۶۴ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای اتوبان ابهر- تاکستان

۳ فوتی و ۶۴ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای اتوبان ابهر- تاکستان

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: امروز بر اثر تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ابهر – تاکستان، متاسفانه ۳ نفر در دم جان باختند و ۶۴ نفر مصدوم شدند. اصغر جعفری‌روحی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تصادف زنجیره‌ای اتوبان ابهر به تاکستان، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۵۰ امروز (۲۲ اسفند) در اتوبان

۳ فوتی و ۶۴ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای اتوبان ابهر- تاکستان

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: امروز بر اثر تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ابهر – تاکستان، متاسفانه ۳ نفر در دم جان باختند و ۶۴ نفر مصدوم شدند.

اصغر جعفری‌روحی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تصادف زنجیره‌ای اتوبان ابهر به تاکستان، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۵۰ امروز (۲۲ اسفند) در اتوبان ابهر به تاکستان تصادف زنجیره‌ای رخ داد که متاسفانه ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۶۴ نفر نیز مصدوم شدند.

وی در رابطه با اعزام آمبولانس به محل حادثه، افزود: آمبولانس کد غزال ۱۲ نفر مصدوم سرپایی را طی دو مرحله به پایگاه قره‌باغ تاکستان و کدهای ضیاءآباد و تاکستان ۲۱ نفر به بیمارستان شفا و تامین‌اجتماعی تاکستان منتقل شدند.

این مسئول با بیان اینکه ۳ فوتی در صحنه حادثه تحویل عوامل انتظامی قزوین شدند، تصریح کرد: با کد بهارستان یک مصدوم به بیمارستان الغدیر، کد صائین‌قلعه ۳ مصدوم به بیمارستان بوعلی، آمبولانس خصوصی آوای سلامت ۴ مصدوم به بیمارستان الغدیر و کد هیدج یک مصدوم به بیمارستان تامین‌اجتماعی تاکستان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان خاطرنشان کرد: ۷ مصدوم با کد شماره ۲ ابهر به بیمارستان الغدیر و ۶ مصدوم نیز با کد هلال‌احمر قزوین به بیمارستان شفا و تامین‌اجتماعی تاکستان منتقل شدند. همچنین یک نفر توسط اتوبوس آمبولانس قزوین به مراکز درمانی قزوین و ۴ نفر نیز توسط اورژانس ریلی به بیمارستان الغدیر ابهر منتقل شدند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

banichap.com

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح