کد خبر : 208671
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 16:04
-

۴ روش کاهش هزینه خرید کتاب های کنکور که قبلا نمیدونستی!

۴ روش کاهش هزینه خرید کتاب های کنکور که قبلا نمیدونستی!

  متاسفانه هزینه های زیاد کنکور با این اوضاع اقتصادی به خیلی از خانواده ها اجازه نمیده که دانش آموزشون بتونه دسترسی راحتی به منابع، کتاب های کنکوری و دبیرهای کنکور داشته باشه. از طرفی کنکور در سال های اخیر به شدت جو رقابتی پیدا کرده، خیلی ها دبیر عالی و کلاسای درجه یک میرن

 

متاسفانه هزینه های زیاد کنکور با این اوضاع اقتصادی به خیلی از خانواده ها اجازه نمیده که دانش آموزشون بتونه دسترسی راحتی به منابع، کتاب های کنکوری و دبیرهای کنکور داشته باشه. از طرفی کنکور در سال های اخیر به شدت جو رقابتی پیدا کرده، خیلی ها دبیر عالی و کلاسای درجه یک میرن یا از زمانی که وارد دبیرستان شدن درس میخونن، پس چطور میشه این مدل رقیبا رو کنار زد؟ اصلا امکان داره؟

 

 خب تکلیف دانش آموزها و خانواده هایی که به دبیر کنکور و منابع کنکوری خوب دسترسی ندارن چی میشه؟

جواب این سوالا خیلی ساده هستش: استفاده از کتابای کنکور

میانبر قطعی که صد درصد جوابه خرید بهترین کتابای کنکوریه، مهم نیست اگه دبیر خوب نداشتی، مهم نیست اگه کلاس نکته و تست نرفتی… میتونی خودت معلم خودت بشی و با تمرین تست های کتابا خیلی خیلی بهتر از اونا عمل کنی. درسته که خرید کتاب های کنکور در مقایسه با مدرسه غیرانتفاعی و کلاس های کنکور هزینه به مراتب خیلی کمتری داری، اما ممکنه باز هم در این شرایط اقتصادی خرید همین کتاب ها برای بسیاری از خانوداه ها مشکل باشه. پس بریم راجب همین مسئله مهم صحبت کنیم و راهکارهایی برای کاهش هزینه خرید کتاب کنکور که از قبل نمیدونستید رو بهتون بگیم :

 

 چگونه هزینه های خرید کتاب کنکور را کاهش دهیم؟

با راهکارهایی که در ادامه این مقاله بهتون معرفی میشه شما میتونید حداقل ۲۰ تا ۵۰ درصد از هزینه های خرید کتاب کنکور روکاهش بدین. اگه این مطالب و راهکارها براتون مفید بود حتما این اطلاعات و این مقاله رو با دیگران به اشتراک بزارید.

 

پیشنهاد اول: خرید از فروشگاه های اینترنتی به صورت کلی و یکجا به جای خرید جداگانه

اگه دقت کرده باشی شما در زمان خرید یکجا و کلی خیلی بیشتر از خریدای جداگانه تخفیف میگیرن. پس اگه تمام کتاب هارو از یک فروشگاه اینترنتی کتاب خرید کنید علاوه بر گرفتن تخفیف به دلیل خرید کلی هزینه ارسال رو هم برای شما رایگان می کنند. 

سه تا مزیتی که خرید کلی کتاب کنکور در رابطه با کاهش هزینه داره:

 عدم پرداخت هزینه ارسال

 گرفتن تخفیف بیشتر

 دریافت کد تخفیف در آینده

حالا از کدوم سایت های فروشگاهی کتاب خرید کنیم؟

تنوع سایت ها و فروشگاه های خرید کتاب کنکور خیلی زیاده، مثلا گاج، خیلی سبز، نشر الگو، مهروماه، انتشارات مشاوران و… خیلی از انتشارات سایت های فروش کتاب دارند اما مشکلی که پیش میاد اینه که همه شون فقط کتابایی رو میفروشن که خودشون تالیف کردن!!

 طبیعتا تنوع کتاب درسی خیلی اهمیت داره و اصلا نمیشه فقط از کتاب های یک انتشارات استفاده کرد.( کیفیت کتاب های همه انتشارات یکسان نیست، مثلا برای کنکور انسانی، جامعه شناسی انتشارات مشاوران خیلی عالیه ولی بهتره برای درسی مثل درس فنون انسانی ها بهتره منبعش گاج باشه).

 

پس راهکار خرید همزمان کتاب های کنکور از انتشارات مختلف چیه؟

 خرید کتاب از سایت ها و فروشگاه هایی که تنوع کتاب از انتشارات مختلف ( گاج،  خیلی سبز، مبتکران، نشر الگو، مهروماه  و… ) داشته باشن مثل وبسایت کتاب فروشی کنکور سنجاب بوک که کتاب های همه انتشارات رو داره. 

در سنجاب بوک علاوه بردسترسی داشتن به همه کتاب ها، مشاوره رایگان برای انتخاب و خرید بهترین کتاب کنکوری متناسب با سطح و نیاز دانش آموز رو بهت میدن تا با خیال راحت منابع تو تهیه میکنی. 

همچنین ارسال به موقع و سریع، تضمین سلامت کتاب و پشتیبانی سایت، به روز بودن چاپ کتاب ها و تخفیفای خوب مواردیه که قبل خرید حتما باید بهشون دقت کنی.

پیشنهاد دوم: خرید کتابای کنکور با کد تخفیف ویژه در جشنواره ها

 

جدیدا خیلی از فروشگاه ها کد تخفیف میزارن و این قضیه شامل فروشگاه های اینترنتی هم میشه، فقط کافیه زمان های خاص مثل روز دانش آموز، نوروز، اول مهر و شروع مدرسه ها یا شب یلدا یه سر به سایت های فروشگاهی کتاب بزنی و از کد تخفیفش استفاده کنی، به همین راحتی.

این روش معمولا خیلی جواب میده و یه قسمتی از هزینه هاتو کم میکنه.

پیشنهاد سوم: خرید کتابای کنکور دست دوم ولی سالم

 

این روش که کتابای کنکوری دست دوم اما سالم رو بخری خیلی رایجه و میشه گفت قسمت خیلی زیادی از هزینه های خرید کتابت رو کاهش میده. کافیه عبارت خرید کتاب کنکور دست دوم رو در گوگل سرچ کنید تا از سایت های خرید کتاب های دست دوم سالم استفاده کنید.

 تازه اگه بخواید کتاب های کنکور رو بعد از آزمون کنکور بفروشید و بخشی از هزینه ها رو برگردونید میتونید در کتابفروشی سنجاب اقدام به فروش کتاب هاتون کنید. 

 

پیشنهاد چهارم: خرید کتاب کنکور هوشمندانه

در کنار همه روشای کاهش هزینه خرید کتاب درسی، چند تا نکته هست که میتونه خریدتو هوشمندانه تر و حرفه ای تر کنه.

اینکه حتما برای انتخاب از یه مشاور کمک بگیر، خیلی وقتا کتاب کنکور رو تهیه میکنی که اصلا کارایی نداره یا مناسب سطحت نیست. دوتا فاکتور سطح و نیاز دانش آموز خیلی مهمه که یه مشاور یا پشتیبان خوب میتونه راهنماییت کنه. 

مشاوره رایگان خرید کتاب کنکور

یکی دیگه از مزایای استفاده از سایت های فروشگاهی مثل سنجاب بوک استفاده از مشاوره خرید رایگان کتاب های کنکوریه.  برای هر کتاب درسی یه منبع مناسبه و شما به عنوان یه کنکوری شاید اصلا راجب شون اطلاعاتی نداشته باشید، پس اولین شرط یه خرید خوب استفاده از تجربه یه متخصصه.

 

همچنین تیم مشاوره کتاب سنجاب بوک تحلیل حرفه ای مجموعه ای از بهترین منابع درسی رو برای تمام درس ها و مقاطع انجام دادن برای مثال :  بهترین کتاب جمع بندی شیمی تمامی منابع و کتاب های خوب موجود در بازار رو بر اساس سطح ضعیف و شروع از صفر تا سطح قوی رو براتون تحلیل کردن.

تازه علاوه بر این ها میتونید مصاحبه رتبه های برتر رشته خودتون رو در سنجاب بوک بخونید تا ببنید این افراد با استفاده از مشاوره رایگان کتاب از چه منابعی استفاده کردن و موفق شدن.

همچنین میتونید نظرات دانش آموزای دیگه رو در کامنت های اینستاگرام سنجاب بوک بخونید و با دید کامل تری نسبت به هر کتاب خرید کنید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ظروف یکبارمصرف گیاهی

ترانسدیوسر IME

دوره آموزش رپورتاژ آگهی

چاپ و بسته بندی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی

  سامسونگ  گوشی  

مارک  اینتل 

 گواهینامه  قرمز 

 گورمن  تبلت

  آیفون  طراحی  

لایکا  تایوان

  یوتیوب  دوربین 

 اندروید  تاشو

  چین  گلکسی  پیکسل 

 ساعت  ای‌بی

  هوشمند  سطح 

 جدید  شرکت 

 معرفی  تجاری

  طرح